Gulp på tøj - hvordan vasker I det af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.111 visninger
6 svar
7 synes godt om
10. juni 2013

Ullaen

Hej Piger.

Jeg har lige fundet lidt tøj frem, til den lille ny - der er dog lidt skjolder på noget af det fra tidligere gylp

Tøjet så rent ud, da det blev pakket væk men nu er der gullige skjolder - hvordan får jeg det bedst væk??

Det er primært lyst tøj, tænker at være lidt hård ved det. Det kan ikke bruges som det er nu, men vil jo heller ikke ødelægge det hvis I har en vidunder metode.

Kom med jeres gode forslag.... TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

DianaRJS

Ullaen skriver:

Hej Piger.

Jeg har lige fundet lidt tøj frem, til den lille ny - der er dog lidt skjolder på noget af det fra tidligere gylp

Tøjet så rent ud, da det blev pakket væk men nu er der gullige skjolder - hvordan får jeg det bedst væk??

Det er primært lyst tøj, tænker at være lidt hård ved det. Det kan ikke bruges som det er nu, men vil jo heller ikke ødelægge det hvis I har en vidunder metode.

hmm kan ikke rigtig give dig vidundermidlet til at få det fjernet, men et godt råd om enten at ligge det i blød efter der er blevet gylpet på det, eller smide det til vask med det samme.

mine har dog altid haft hagesmæk på, og der har gylpen ikke lavet skjolder

Anmeld

10. juni 2013

M (:

Ullaen skriver:

Hej Piger.

Måske vanish eller klorin, hvis tøjet er hvidt? 

Anmeld

10. juni 2013

Ullaen

Ja det er klart nemmest at tage det inden tøjet bliver vasket. Dette har dog ikke været tilfældet her og nu efter 2 år er pletterne gullige.

Tænker at prøve lidt af hvert, har jo ikke noget at miste - som tøjet er nu kan (vil) jeg ikke bruge det

Anmeld

10. juni 2013

2babygirls

Ullaen skriver:

Hej Piger.

Vanish har taget det på mine stofbleer.

De har også lagt på loftet og først taget i brug efter næsten 2år, og så var der lidt pletter på de hvide af dem.

Anmeld

11. juni 2013

Ullaen

Tak, vil ud at finde lidt vanish

Anmeld

11. juni 2013

Valle81

Vanish I flydende form:-) fjerner alt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.