Hvordan er det nu med jordbær..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2008

BellaT

Ivf: Taaark:$:$:$:$ Mit fjæs kan slet ikke tåle mere ros idag. Var hjemme hos en af min kærestes kolleger. Der var en thai-kvinde (arrh, hvad hedder det egentligt? En thai'er?, en thailænder?) på besøg. Hun sagde som det første: "Oh, you have a very pretty face". Derefter grabsede hun mit ene bryst:"Milk for baby?". Ha Ha Ha:)):)):)). Havde godt nok svært ved at holde masken. Der er også et billede af mig på min profil på IG (tror jeg nok), så jeg har ikke været helt anonym;). Knus fra Helle... P.S. Lækkert påskeægs-billede du har!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]Miiikro skriver:[/småt][/f] Ivf: Taaark:$:$:$:$ Mit fjæs kan slet ikke tåle mere ros idag. Var hjemme hos en af min kærestes kolleger. Der var en thai-kvinde (arrh, hvad hedder det egentligt? En thai'er?, en thailænder?) på besøg. Hun sagde som det første: "Oh, you have a very pretty face". Derefter grabsede hun mit ene bryst:"Milk for baby?". Ha Ha Ha:)):)):)). Havde godt nok svært ved at holde masken. Der er også et billede af mig på min profil på IG (tror jeg nok), så jeg har ikke været helt anonym;). Knus fra Helle... P.S. Lækkert påskeægs-billede du har![/citat] Harh harh... "milk for baby"... jeg havde nok lige tabt kæben hvis der var en fremmed der gjorde det ved mig! hehe 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.