Min første varede 45 timer og endte i aks fordi jeg ikke kunne åbne mg mere end to cm på de 45 timer og min dreng ikke kunne holde til mere.
Min anden fødsel fik lige efter bogen og tog ca 8,5 time.
Dn sidste gik i gang med småveer ca kl 5 tror jeg, gik neden under og ventede på mn mand stod op. Ringede til svigermor så hun kunne følge de store i børnehave.
Ringede til fg efter nogle timer og sagde jeg havde veer men at de ikke var kraftige nok til at gøre noget, at jeg var nervøs for en gentagelse af første fødsel.
Aftale jeg kom derind kl 12. Var 1 cm åben så vidt jeg husker, fik målt veer en halv times tid, uregelmæssige hele tiden.
Var i undersøgelsesrummet og hun spurgte og hun skulle rode dernede og få mere gang i veerne. JA TAK!!!
K 13.30, dvs kort tid efter,kom der gang i veerne og jeg fik lov til at komme op på selve fødegangen. Der klarede jeg det godt med en god vejrtrækningen og varmepude.
Fik pludseligt presseveer for tidligt fordi hun lå som stjernekrigsprojekt, var kun 4 cm åben.
Men SÅ gik det skisme stærkt, hun fik vendt hovedet og gik fra 4 cm åben til at have født på ca 20 min

hun kom kl 16.05.
Så ja, en drille fødsel vil jeg nok kalde det, men sikke en oplevelse at alle ens tre fødsler har været så vidt forskellige

Håber du får en god en af slagsen.
Anmeld