Hjælp til køb af barnevogn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. juni 2013

FrkDitte

Hej med jer!

Jeg har kigget lidt på denne barnevogn (kombivogn)..

http://www.flip-flap.dk/ASTON-Kombivogn

og er der nogen der har erfaring med den? 

Hvad er godt og hvad er skidt?

Man får jo meget med for 3600 kr. men er kvaliteten god eller er det noget bras?

Håber på gode råd 

Er jo helt rookie på det her område.. 

D.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

LISBETH:-)

Jeg venter barn nr. 3 og overvejer meget kraftigt at købe den model der hedder Milano. 

Kender den ikke men synes det virker smart.

Af ulemper kan jeg få øje på ligge målet i barnevognen på 90 cm men på den anden side er det større end de fleste andre kombvogne der tit ligger på 80 cm.

Begge mine andre børn har kun brugt barnevognen til de var ca. 1 år så jeg ser ikke ligge målet som et problem da vi så bare bruger klapvognen. Jeg har fået en billig barnevogn af en veninde og den bruger jeg til sove vogn herhjemme og hvis vi skal bruge sove vogn i institution.

Jeg har ikke haft problemer med at putte i klapvognen om vinteren da vi har en voksi pose der holder barnet varmt selvom man ikke er lige så beskyttet i en klapvogn. 

Jeg synes hjulene virker smartest og mest stabile på Milano modellen derfor vælger jeg den - den der hedder romano da vi ved vi venter en pige:-)

Anmeld

10. juni 2013

HHC88

Tror liii' jeg er med på en lytter her.. Den virker super smart og mange flotte designs. Er også lidt hooked på at den beskrives som at have god affjedring. Vi havde ellers lidt kig på en Brio, men hørte så at den er utrolig hård at køre med og dårlig affjedring.. 

Venter spændt på kommentarer

Anmeld

10. juni 2013

Christina74

Det er nok ca 20 emner her inde om flip flap vogne så bare søg efter dem.

Hvis vi skulle være så hendige at blive gravide, så tror jeg vi ender med en flip flap Aston :-) Manden er også vild med dem 

Anmeld

11. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej med jer!

Jeg har kigget lidt på denne barnevogn (kombivogn)..

http://www.flip-flap.dk/ASTON-Kombivogn

og er der nogen der har erfaring med den? 

Hvad er godt og hvad er skidt?

Man får jo meget med for 3600 kr. men er kvaliteten god eller er det noget bras?

Håber på gode råd 

Er jo helt rookie på det her område.. 

D.

Jeg har ikke selv eget en, men hørt rigtig godt om mærket, og forhandleren  Deres kombier har også et dejligt langt liggemål. Det er jo værd at tage med. 

Anmeld

11. juni 2013

FrkDitte

LISBETH:-) skriver:

Jeg venter barn nr. 3 og overvejer meget kraftigt at købe den model der hedder Milano. 

Kender den ikke men synes det virker smart.

Af ulemper kan jeg få øje på ligge målet i barnevognen på 90 cm men på den anden side er det større end de fleste andre kombvogne der tit ligger på 80 cm.

Begge mine andre børn har kun brugt barnevognen til de var ca. 1 år så jeg ser ikke ligge målet som et problem da vi så bare bruger klapvognen. Jeg har fået en billig barnevogn af en veninde og den bruger jeg til sove vogn herhjemme og hvis vi skal bruge sove vogn i institution.

Jeg har ikke haft problemer med at putte i klapvognen om vinteren da vi har en voksi pose der holder barnet varmt selvom man ikke er lige så beskyttet i en klapvogn. 

Jeg synes hjulene virker smartest og mest stabile på Milano modellen derfor vælger jeg den - den der hedder romano da vi ved vi venter en pige:-)

Hejsa,

Ja den der Milano er også fin.. kan godt lide offroader princippet..

Jeg er dog også vild at det ene hjulsæt på Aston'en kan rotere.. 

Jeg må simpelhen ud se på den.. Og så får man bare mange ting med til prisen. Så er det næsten ikke værre end at hvis den kun holder til et barn. så kan man købe en ny til det næste barn.. 

D.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.