Putteritualer søges!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. juli 2009

Emmaskatten

Håber der er nogen der har lidt gode råd.....hver aften skal jeg amme min 5 mdr. gammel datter i søvn....det er ved at være ret træls da frøkenen er ved at få tænder......
Sutten har hun smidt for længe siden så den kan hun ikke bruge til at putte....
har prøvet at ligge hende ind i hendes seng og gå ud og komme ind engang imellem, men hun ligger bare og leger men hendes tæer og til sidst ligger hun og græder....
Der er snart ikke andet end mors bryst der virker for at kunne falde i søvn....
Håber i har nogle gode ideer...vil meget gerne høre dem...
knus fra os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2009

Challe13

hej her et forsøg på hjælp.
hvad med at malke noget ud og give hende mælken af en flaske`??  ( eller mme eller vælling) og give en putte bamse/klud for at give et putteritual når bamsen kommer og flasken så er det putte tid...
bare forslag.
Challe

Anmeld

10. juli 2009

Jules

Viktor ville også have mad HVER gang inden han skulle sove... Men for at vende ham af med det satte jeg lidt børne musik på og gav ham et stykke legetøj også legede han sig i søvn...
Nogen gange med lidt gråd først... Men det sker der jo ikke noget ved... Der skal lidt brok til engang imellem

Anmeld

10. juli 2009

Kaufie

Har du prøvet at svøbe hende?

Nu er det lidt en varm årstid at gøre det i - men min William, der havde din datters alder i december/januar sov rigtig godt når han var svøbt i et tyndt tæppe. Meningen er at armene bliver holdt på plads og barnet føler sig tryg da hun kan mærke et let tryk fra alle sider, som lå hun i dine arme.

Du kan helt sikkert finde hjælp til den rette svøbeteknink på nettet - eller på biblioteket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.