Tur til frisøren - før/efter billede :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.849 visninger
21 svar
30 synes godt om
10. juni 2013

lycly

Så kom jeg til frisøren, venligst sponsoreret af min kærestes dankort!
Blev træt af at være afbleget og rende rundt med udgroninger! Så nu er håret rødbrunt Det er ikke meningen at dette er den endelige farve, det er bare en base som gør det nemmere for mig at farve - planen er at jeg skal have lavet lyse reflekser i næste måned

Og så lige et billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

B&J

Hold da op så frisk og flot en hår farve du har fået dig du ser så godt ud med den farve... dit ansigt lyser mere op nu

Anmeld

10. juni 2013

lycly

B&J skriver:

Hold da op så frisk og flot en hår farve du har fået dig du ser så godt ud med den farve... dit ansigt lyser mere op nu

Ja ikk? Synes også selv at den forrige hårfave var lidt trist at se på

Anmeld

10. juni 2013

B&J

LuLy skriver:

Ja ikk? Synes også selv at den forrige hårfave var lidt trist at se på

jooo du ser så frisk og glad og stråler jamen det er så flot til dig

Anmeld

10. juni 2013

Masig

LuLy skriver:

Blev træt af at være afbleget og rende rundt med udgroninger! Så nu er håret rødbrunt Det er ikke meningen at dette er den endelige farve, det er bare en base som gør det nemmere for mig at farve - planen er at jeg skal have lavet lyse reflekser i næste måned

Og så lige et billede

Håber ikke du tager det ilde, men det mørke er bare SÅ meget flottere til dig... Du bliver meget mere eksotisk og markeret at se på 

Har selv lyse striber og udgroninger og har overvejet nogenlunde samme farve som dig.... Skal nok bare springe ud i det 

Anmeld

10. juni 2013

lycly

Masig skriver:

Håber ikke du tager det ilde, men det mørke er bare SÅ meget flottere til dig... Du bliver meget mere eksotisk og markeret at se på 

Har selv lyse striber og udgroninger og har overvejet nogenlunde samme farve som dig.... Skal nok bare springe ud i det 

Jamen så har jeg da gjort det rigtige, vil da gerne se eksotisk ud

Anmeld

10. juni 2013

Rødhætte

LuLy skriver:

Og så lige et billede

Det klær dig rigtig godt

Anmeld

10. juni 2013

MorDk

SUPER FLOT!

Anmeld

10. juni 2013

Kløver

Ser super godt ud, du ser meget mere brun og sommerglad ud

Anmeld

10. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det ser så godt ud!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.