Kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. juni 2013

Mette M

Nogle der har nogle gode råd mod kvalme udover mariekiks. Jeg har stort set haft kvalme hele døgnet siden i onsdags. Jeg er i dag 8+1. Synes det er ved at være hårdt, at være på arbejde, så tager gerne imod gode råd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

L&V

Mette M skriver:

Nogle der har nogle gode råd mod kvalme udover mariekiks. Jeg har stort set haft kvalme hele døgnet siden i onsdags. Jeg er i dag 8+1. Synes det er ved at være hårdt, at være på arbejde, så tager gerne imod gode råd.

Akupunktur hjalp lidt på mit.. jeg havde kvalme indtil uge 23 i døgndrift så sygehuset gav mig det

Anmeld

10. juni 2013

Mette M

Månsson skriver:

Akupunktur hjalp lidt på mit.. jeg havde kvalme indtil uge 23 i døgndrift så sygehuset gav mig det

Jeg håber ikke mit varer så længe.. Men tak for rådet..

Anmeld

10. juni 2013

Millea

Øv - jeg er SÅ træt af kvalme.. Er i 10+1 i dag og har også haft kvalme døgnet rundt, stortset.. Det der hjælper mig er meget forskelligt fra dag til dag.. Idag er det fx en æggesalatsmad der har hjulpet mig  og i morgen får jeg sikkert kvalme bare ved tanken om den mad..

Jeg sørger bare for aldrig rigtig at have tom mave.. Jo måske grapefrugter hjælper?! 

Håber du finder noget der hjælper på din kvalme.. 

Anmeld

10. juni 2013

Kløver

Fik så mange råd, og det eneste der hjalp her, var masser af iskold Coca cola

Anmeld

10. juni 2013

Mette M

Millea skriver:

Øv - jeg er SÅ træt af kvalme.. Er i 10+1 i dag og har også haft kvalme døgnet rundt, stortset.. Det der hjælper mig er meget forskelligt fra dag til dag.. Idag er det fx en æggesalatsmad der har hjulpet mig  og i morgen får jeg sikkert kvalme bare ved tanken om den mad..

Jeg sørger bare for aldrig rigtig at have tom mave.. Jo måske grapefrugter hjælper?! 

Håber du finder noget der hjælper på din kvalme.. 

Har det også bedst når jeg lige har spist.. men det er svært at finde energi til sønnike når man har det sådan. .

Anmeld

10. juni 2013

Millea

Mette M skriver:

Har det også bedst når jeg lige har spist.. men det er svært at finde energi til sønnike når man har det sådan. .

Det kan jeg godt forstå.. Er også glad for at jeg bare har en hund at kigge efter når man har det sådan.. Håber virkelig for dig at det snart går over.. Det er absolut ikke sjovt.. DUMME KVALME!!! 

Anmeld

10. juni 2013

Stine Kjøgx

Jeg har haft meget stor gavn af akupunktur. Jeg har haft kvalme og opkastninger non stop fra uge 6-7. Er nu uge 15+6 og har det stadig. Har efter kun en enkelt gang akupunktur oplevet at have fået det meget bedre. Jeg har fået det gennem sygehuset og mangler 3 behandlinger. Det kan kun anbefales! Held og lykke med det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.