Stem på en seng :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

M&N

Millea skriver:

Hej derude 

OKAY.. Min kæreste og jeg har en meget forskellig ide om hvad en flot babyseng er.. Den jeg syntes er flot kan han ikke lide og omvendt..

Syntes det kunne være lidt sjovt at høre hvilken af disse to i bedst kan lide.. Så stem.. 

Kom til at trykke på Leander, men mente Juno sengen. 

Vi har selv Kili sengen fra Sebra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

jydeinden

altså skulle jeg selv ud og anskaffe en af de to der, ville det blive den sidste ..

men hvis vi får børn skal de have den seng min bror og jeg har sovet i, som også er sådan en lille per seng

Anmeld

10. juni 2013

gonefishing

Millea skriver:

Hej derude 

OKAY.. Min kæreste og jeg har en meget forskellig ide om hvad en flot babyseng er.. Den jeg syntes er flot kan han ikke lide og omvendt..

Syntes det kunne være lidt sjovt at høre hvilken af disse to i bedst kan lide.. Så stem.. 

Ingen af dem. der jeg er en af dem der er imod at baby ting skal være så dyre

Anmeld

10. juni 2013

lycly

Helt klart Juno! Synes den anden ligner sådan noget fremtids agtigt noget og det er ikke lige mig

Anmeld

10. juni 2013

Rødhætte

Millea skriver:

Hej derude 

Synes de begge er super fede.. Svært valg

Anmeld

10. juni 2013

salix

juno sengen klart... og den kan fået i nogle vildt fede udgaver 

Anmeld

10. juni 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Millea skriver:

erHej derude 

De er flotte begge to. Jeg kan dog bedst lide Leander sengen :-) Den anden virker mere skrøbelig med de tynde tændstik ben.

Vi har selv Leander sengen.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

11. juni 2013

Millea

LuLy skriver:

Helt klart Juno! Synes den anden ligner sådan noget fremtids agtigt noget og det er ikke lige mig

Ja du har ret.. den er for fremtidsagtig 

Anmeld

11. juni 2013

Millea

Chrizta skriver:

De er flotte begge to. Jeg kan dog bedst lide Leander sengen :-) Den anden virker mere skrøbelig med de tynde tændstik ben.

Vi har selv Leander sengen.

Det er præcis det min kæreste siger, at den har nogle underlige tynde ben.. hehe.. 

Anmeld

11. juni 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Helt klart Leander. Begge mine børn har Leander.

Syns Junoen virker skrøbelig, hvor leanderen er meget solid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.