Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Millea skriver: Hej derude OKAY.. Min kæreste og jeg har en meget forskellig ide om hvad en flot babyseng er.. Den jeg syntes er flot kan han ikke lide og omvendt.. Syntes det kunne være lidt sjovt at høre hvilken af disse to i bedst kan lide.. Så stem..
Hej derude
OKAY.. Min kæreste og jeg har en meget forskellig ide om hvad en flot babyseng er.. Den jeg syntes er flot kan han ikke lide og omvendt..
Syntes det kunne være lidt sjovt at høre hvilken af disse to i bedst kan lide.. Så stem..
Kom til at trykke på Leander, men mente Juno sengen.
Vi har selv Kili sengen fra Sebra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
altså skulle jeg selv ud og anskaffe en af de to der, ville det blive den sidste ..
men hvis vi får børn skal de have den seng min bror og jeg har sovet i, som også er sådan en lille per seng
Synes de begge er super fede.. Svært valg
juno sengen klart... og den kan fået i nogle vildt fede udgaver
Millea skriver: erHej derude OKAY.. Min kæreste og jeg har en meget forskellig ide om hvad en flot babyseng er.. Den jeg syntes er flot kan han ikke lide og omvendt.. Syntes det kunne være lidt sjovt at høre hvilken af disse to i bedst kan lide.. Så stem..
erHej derude
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
LuLy skriver: Helt klart Juno! Synes den anden ligner sådan noget fremtids agtigt noget og det er ikke lige mig
Helt klart Juno! Synes den anden ligner sådan noget fremtids agtigt noget og det er ikke lige mig
Ja du har ret.. den er for fremtidsagtig
Chrizta skriver: De er flotte begge to. Jeg kan dog bedst lide Leander sengen :-) Den anden virker mere skrøbelig med de tynde tændstik ben.Vi har selv Leander sengen.
De er flotte begge to. Jeg kan dog bedst lide Leander sengen :-) Den anden virker mere skrøbelig med de tynde tændstik ben.Vi har selv Leander sengen.
Det er præcis det min kæreste siger, at den har nogle underlige tynde ben.. hehe..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128