Pigenavn med to stavelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

BabyMus

Åhh jeg bliver nødt til at forslå Viktor og Vigga.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Pigent

Møn-Mor skriver:

Vi ved ikke hvilket køn vi venter os her anden gang, men et drengenavn har vi på plads, så jeg søger lidt inspiration til et evt. pigenavn på to stavelser.

Vores søn hedder Viktor...

Viktor og

Mille

Frida

Freja/Freya

Clara

Karla

Signe

Nanna

Ella

Silke

Anmeld

10. juni 2013

Noahmor

Møn-Mor skriver:

Vi ved ikke hvilket køn vi venter os her anden gang, men et drengenavn har vi på plads, så jeg søger lidt inspiration til et evt. pigenavn på to stavelser.

Naja. Betyder lillesøster til en storebror. 

Anmeld

10. juni 2013

Millea

Aura

Anmeld

10. juni 2013

Wimmie

Møn-Mor skriver:

Mila (hedder min datter &nbsp

Anmeld

10. juni 2013

Pinkrose

Møn-Mor skriver:

Vi har en Victor og Ida syntes det passer rigtig godt

Eller Victor og Frida

Anmeld

10. juni 2013

Maja88

nanna

anna

luna

esther

vigga

laura

karla

Anmeld

11. juni 2013

Møn-Mor

Tusind tak for alle forslagene .

Nogle af dem jeg selv har tænkt på er blevet nævnt og et par stykker er kommet til . En del af dem jeg godt kan lide ligger desværre på top 10 og det vil jeg helst undgå. Vi endte jo op med et top 5 navn sidst fordi vi ikke kunne blive enige og endte ud med 2. kompromis.

Vigga er også rigtig sødt, men Viktor bliver ofte kaldt for Vikke og så synes jeg det bliver for tæt.

Malene:
Ja så småt el. dvs. det er jo kun pigenavne vi/jeg leder efter, da jeg jo har givet manden lov at få det drengenavn igennem han ville ha' haft Viktor til at hedde. Så han har lovet mig jeg må bestemme, hvis det bliver en pige...

/Winnie

Anmeld

11. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Møn-Mor skriver:

Tusind tak for alle forslagene .

Nogle af dem jeg selv har tænkt på er blevet nævnt og et par stykker er kommet til . En del af dem jeg godt kan lide ligger desværre på top 10 og det vil jeg helst undgå. Vi endte jo op med et top 5 navn sidst fordi vi ikke kunne blive enige og endte ud med 2. kompromis.

Vigga er også rigtig sødt, men Viktor bliver ofte kaldt for Vikke og så synes jeg det bliver for tæt.

Malene:
Ja så småt el. dvs. det er jo kun pigenavne vi/jeg leder efter, da jeg jo har givet manden lov at få det drengenavn igennem han ville ha' haft Viktor til at hedde. Så han har lovet mig jeg må bestemme, hvis det bliver en pige...

/Winnie

Hvilken navne kan du godt selv lide? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.