Hamam/Tyrkisk bad og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.472 visninger
4 svar
4 synes godt om
10. juni 2013

Lauer

Hej med jer,

Er der nogle af jer der har erfaringer med hamam/tyrkisk bad, og graviditet? Nogle siger at det bliver for varmt for kroppen, og at man skal undlade, andre siger at det er ligemeget - nogle der har prøvet med succes? Vi prøvede hamam sidste år i Alanya, og skal til Alanya igen i år (jeg vil være 15-16 uger henne), og jeg håber sådan at jeg kan få en tur i hamam

God dag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

**Ønskebabyen

Lauer skriver:

Hej med jer,

Er der nogle af jer der har erfaringer med hamam/tyrkisk bad, og graviditet? Nogle siger at det bliver for varmt for kroppen, og at man skal undlade, andre siger at det er ligemeget - nogle der har prøvet med succes? Vi prøvede hamam sidste år i Alanya, og skal til Alanya igen i år (jeg vil være 15-16 uger henne), og jeg håber sådan at jeg kan få en tur i hamam

God dag til jer alle

Umiddelbart kan jeg ikke se noget forkert i at tage en tur.. Du bliver jo bare skrubbet godt og grundigt, og får en super lækker massage bagefter.. Og når de kan se du er gravid/ved det, er jeg helt sikker på at de også er mere "blide" ved dig

Anmeld

10. juni 2013

Trekløver(:

Lauer skriver:

Hej med jer,

God dag til jer alle

Vi var i Alanya i april måned, hvor jeg var 22-23 uger henne, og jeg var i tyrkisk bad 

Anmeld

10. juni 2013

Lauer

YES, jeg skal helt klart afsted - det var simpelthen som en drøm at blive puslet om i 1½-2 timer

Anmeld

10. juni 2013

Trekløver(:

Lauer skriver:

YES, jeg skal helt klart afsted - det var simpelthen som en drøm at blive puslet om i 1½-2 timer

Ja det er simpelthen så lækkert ! De er også mere forsigtige når du er gravid, det var de i hvert fald ved mig, og spurgte hele tiden om jeg havde det godt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.