hmm hvordan var jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

260 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. juni 2013

DianaRJS

bare lige for at starte denne skønne solrige morgen rigtig ulækker!

men ihvertald jeg har haft konstant kvalme indtil jeg var i uge 7 efterfølgende igen i uge 10 og nu er jeg 13+0 og igen er den der,

skal siges jeg kan slet ikke holde noget nede, uanset om det er vand eller mad, og er begyndt at føle mig vildt dehydreret, som altid vil lægen intet gøre selvom jeg har tabt 5 kg i løbet af min graviditet istedet for at tage på -.-

andre der har haft det sådan? og hvad gjorde i ved det?

håber lidt på et godt råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Stine Kjøgx

Godmorgen:-) Jeg kender det kun alt for godt! Jeg har haft kvalme og opkast non stop fra uge 6. Er nu i uge 15+6. Jeg har også flere gange klaget min nød til min læge bare for at få at vide, at det var der jo masser af gravide, der led af. Min kæreste hørte så på arbejdet fra hans gravide kollega, at hun havde haft god gavn af akupunktur. Jeg ringede til Hillerød Hospital, hvor jeg er henvist til at føde og spurgte, om det var noget de tilbød. Jeg fik med det samme 4 tider til akupunktur, og jeg kan kun sige, at det er det bedste jeg har gjort. Jeg har kun været der en gang indtil videre, og kvalmen er allerede stærkt reduceret. Prøv at ring til dit fødested og hør, om det er noget de tilbyder. Held og lykke med det:-)

Anmeld

10. juni 2013

Mini us

DianaRJS skriver:

bare lige for at starte denne skønne solrige morgen rigtig ulækker!

men ihvertald jeg har haft konstant kvalme indtil jeg var i uge 7 efterfølgende igen i uge 10 og nu er jeg 13+0 og igen er den der,

skal siges jeg kan slet ikke holde noget nede, uanset om det er vand eller mad, og er begyndt at føle mig vildt dehydreret, som altid vil lægen intet gøre selvom jeg har tabt 5 kg i løbet af min graviditet istedet for at tage på -.-

andre der har haft det sådan? og hvad gjorde i ved det?

håber lidt på et godt råd

Kender det for godt :/ har haft mega kvalme og tabte mig også.. udover det havde jeh slem hovedpine og svimmelhed. 

Det eneste der hjalp på min kvalme var akupunktur. Fik et lille plaster på hvert håndled hvori der sad en lille nål i, disse blev skiftet en gang om ugen og min kvalme forsvandt har dog stadig hovedpine og svimmelhed. 

Håber det snart forsvinder så du kan nyde din graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.