Så fik jeg det ødelagt igen.... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. juli 2009

Mutti2

Tjae, her gik jeg jo så og svævede på den lyserøde sky, og troede alt var super godt.... Men endnu engang tog jeg fejl.

For 1½ uge siden var jeg til Thy-rock, hvor jeg ikke husker så forfærdeligt meget. Jeg ved dog at jeg var ovre og snakke med ham et par gange.... kan ikke huske om hvad!!
Og siden har jeg forsøgt at kontakte ham, dog uden svar!!

I fredags fik jeg så en sms der sagde: "Jeg ringer søndag. Okay?"
Han ringede dog aldrig!! Jeg sad i går og var ufatteligt ked af det, ikke pga ham, er bare fanget i et dybt hul... og det her gør det ikke bedre, så jeg skrev en beklagende besked til ham.

Jeg fik så svar her for et par timer siden. Og det var ikke godt!! Hans far døde i sidste uge, og han har mange andre problemer der går ham på!! Han skrev også at der ikke var noget "os" mere, og det i bund og grund skyldtes thy-rock!!
Han virker dog til at være til at snakke med, og har inviteret os ud til sig her i eftermiddag, så vi kan få en snak om det, og så jeg forhåbeligt kan få lagt låg på det hele!!

Men det er ikke sjovt. Jeg orker ikke flere skuffelser. Så nu tager jeg en pause fra det hele. Jeg ville bare ønske at jeg kunne holde en smule ferie med min datter og få bearbejdet alle de ting der går mig på.

Nu ved jeg godt at det ikke var særligt længe det holdte. Men jeg følte mig endeligt holdt af igen!! Jeg trænger til noget kærlighed, og når det så endeligt kommer smadre jeg det hele for mig selv.

Ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg, men skulle vel bare have det af skuldrene inden jeg skal ud til ham og have klaring op det hele. Håber jo lidt at han med tiden kan falde for mig igen.

Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hm... Nu har jeg ikke lige læst de andre tråde, men det lyder lidt som om du har sagt ham nogle sandheder i din brandert??

Kram til dig - jeg håber du snart kommer ovenpå igen og finder en der vil dig lige så meget som du vil ham.

Anmeld

7. juli 2009

ekzunz

Jeg håber ikke jeg støder dig, men jeg tror at du skal slappe lidt af

Kys en masse frøer - og lad det blive ved det. Lad være med at tro at det er HAM hver gang. Du kommer jo ud for en masse skuffelser hvis du har så travlt med at finde manden i dit liv. Han er derude, og du skal nok finde ham, men giv det tid.

Og jeg ved godt at det er svært, jeg bliver sgu også små-forelsket med det samme og tænker store tanker, men så er det jo at det aldrig bliver til mere.....

Du skal da ha' en mand der gerne vil dig! Så første gang de ikke ringer tilbage eller begynder at være lidt for underlige - så må du tænke "deres tab" og så komme videre til den næste frø der skal kysses -  der er maaaaange...

Anmeld

7. juli 2009

Mutti2

Znuzke skriver:

Jeg håber ikke jeg støder dig, men jeg tror at du skal slappe lidt af

Kys en masse frøer - og lad det blive ved det. Lad være med at tro at det er HAM hver gang. Du kommer jo ud for en masse skuffelser hvis du har så travlt med at finde manden i dit liv. Han er derude, og du skal nok finde ham, men giv det tid.

Og jeg ved godt at det er svært, jeg bliver sgu også små-forelsket med det samme og tænker store tanker, men så er det jo at det aldrig bliver til mere.....

Du skal da ha' en mand der gerne vil dig! Så første gang de ikke ringer tilbage eller begynder at være lidt for underlige - så må du tænke "deres tab" og så komme videre til den næste frø der skal kysses -  der er maaaaange...

Jeg er bestemt ikke stødt af den besked!! 
Jeg ved jo godt du har ret!! 

Det er bare svært når man render rundt med nogle ulidelig forhold i bagagen. En ekstrem hård skillesmisse. Hverdagen er hård at klare sig igennem og jeg føler min datter mangler sin far. For ikke at tale om mit brændende ønske for at få flere børn.... NU!!

Jeg ved jo godt at jeg er ung og har masser af år foran mig, jeg ar masser af tid til at få alt det jeg gerne vil.

Men tænk sig i en alder af 24 at frygte at dø alene. Eller frygte at der ikke er nogen der kan holde en ud. Frygte at man aldrig finder en, og aldrig får flere børn. Det er jo også bare lige nu jeg er ked af det, at jeg tænker med hjertet og ikke med hjernen :-(

Men rigtig mange gange tak for jeres indlæg

Anmeld

7. juli 2009

Betina88

Jeg håber du finder kærligheden på et tidspunkt ..

Du ska' bare vente til den rette komme rmed tiden ..

Anmeld

7. juli 2009

Diana...

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg er bestemt ikke stødt af den besked!! 
Jeg ved jo godt du har ret!! 

Det er bare svært når man render rundt med nogle ulidelig forhold i bagagen. En ekstrem hård skillesmisse. Hverdagen er hård at klare sig igennem og jeg føler min datter mangler sin far. For ikke at tale om mit brændende ønske for at få flere børn.... NU!!

Jeg ved jo godt at jeg er ung og har masser af år foran mig, jeg ar masser af tid til at få alt det jeg gerne vil.

Men tænk sig i en alder af 24 at frygte at dø alene. Eller frygte at der ikke er nogen der kan holde en ud. Frygte at man aldrig finder en, og aldrig får flere børn. Det er jo også bare lige nu jeg er ked af det, at jeg tænker med hjertet og ikke med hjernen :-(

Men rigtig mange gange tak for jeres indlæg

Søde Pernille hvor er det øv at du er blevet såret igen  

Netop når du render rund med de tanker som du gør, så er det at det ikke kan gå hurtigt nok og at det godt kan skramme mændende lidt. Du skal først og fremmes glemme de tanke og får nogen nye positive tanker ind som at du har resten af livet for and dig osv. 

Nå du så møder den næste jamen så det 1 dag af gangen ikke nogen snak om flytte sammen osv på den måde opnår du meget mere. 

Der ikke noget være end at blive såret det er pisse hård og endnu hårde når du så gerne VIL nu for så tror jeg måske man har nemmere ved at blive forelsket. 

Knus Diana som er sikker på du nok skal finde den store kærlighed og få et barn mere el 10 når tiden er inde til det så nyd det du har nu nemlig dig selv og din fantastiske datter og tag alt det andet en dag af gangen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.