Erfaring med Nupo..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. juni 2013

Sitrani

Fortæl din erfaring med Nupo??

Jeg går og overvejer at starte med Nupo Jeg skal smide ca. 10 kg - mindst... Og har nu prøvet i halvanden måned at spise sundt og dyrke motion.. det går fint med motionen, men har svært ved at holde mig fra de usunde ting, og derfor vil jeg gerne finde et alternativ, så mad ikke fylder så meget i min hverdag..... Altså bare for en periode.... også for at give mit vægttab et skub i den rigtige retning... Så - hvordan gjorde I på Nupo, og hvad var jeres resultat..???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

Ryberg

Jeg er lige i gang med en intensiv slankekur lige pt. hvor jeg har NUPO indblandet...

Min måde er:

Morgenmad: 1 glas NUPO og en halv grape presset i et glas.

Middag: Rugbrød med pålæg med masser af agurk ovenpå.

Eftermiddag: Rugbrød igen eller bare frugt.

Aftensmad: Det de andre spiser, dog bliver halvdelen af tallerkenen fyldt med grønt. Kun en portion.

Må drikke 2 glas mælk (mini) om dagen.. og ellers bare vand vand vand...

Derudover er jeg i motionscenter min. 3 gange om ugen.

Siden sidst i januar har jeg tabt mig 12 kg.

----

Jeg valgte at erstatte min morgenmad med NUPO, pga. jeg har svært ved at finde sunde alternativer til morgen...
Grapen indtager jeg, da den er god som katalysator i forhold til at tabe sig. Den er hammer sur, men jeg står klar med NUPOen lige ved siden af

Aner ikke om det kan bruges

Anmeld

10. juni 2013

Papillon

Jeg har forsøgt, men bliver fuldstændig sindssyg af ikke at få fast føde, også bliver jeg bare ikke mæt af det. Har derfor brugt det kombineret med almindelig sund mad.

Hvordan jeg gjorde og hvad jeg tabte, husker jeg dog ikke

Anmeld

13. juni 2013

hautecouture

STN skriver:

Fortæl din erfaring med Nupo??

Jeg går og overvejer at starte med Nupo Jeg skal smide ca. 10 kg - mindst... Og har nu prøvet i halvanden måned at spise sundt og dyrke motion.. det går fint med motionen, men har svært ved at holde mig fra de usunde ting, og derfor vil jeg gerne finde et alternativ, så mad ikke fylder så meget i min hverdag..... Altså bare for en periode.... også for at give mit vægttab et skub i den rigtige retning... Så - hvordan gjorde I på Nupo, og hvad var jeres resultat..???

Jeg har ikke de vilde erfaringer med nupo, men brugt engang Herbalife (eeeeerw, det smagte SÅ dårligt og var (endnu) dyrere end nupo) - det var et helvede, men jeg tabte 9 kg på 2 mdr - tog så det hele på igen 1 år efter, men det var min egen skyld - jeg blev ligeglad og røg tilbage i gamle vaner

Nu skal jeg så tabe ca 15 kg (måske endda nok nærmere 18) - og jeg er lige gået igang med at kickstarte (sådan da) Med både nupo og nutrilett. Spiser stadig almindelig mad til aften og spiser også frugt og grønt (for på trods af mellemmåltid er jeg IKKE mæt) - men belønningen er stor; indtil nu -2 kg på 3 dage  Så jeg fortsætter indtil jeg har tabt endnu 5 kg - derefter vil jeg kun spise det om morgenen (evt til mellemmåltid) og så ellers dyrke motion og spise almindeligt sundt for resten af pengene

Men prøv dig frem med det, det kan være et godt start-værktøj til vægttab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.