Hej.
Jeg tror at jeg kan hjælpe dig :-) og så tror jeg også at andre i denne tråd kan lære noget nyt her :-)
Som du har fået anbefalet, så er glas en god mulighed, især fordi at glas er rent. Det er rigtigt at en glasdildo, både kan gøres kold og varm, Men hvis du får den ide at putte den i fryseren, så skal den ligge i en pose, da en fryser jo ikke er særlig ren, Jeg syntes ikke du skal putte den i din Mico, den bliver jo sindsyg varm. tag en skål og så læg den der i, tilsæt varmt vand, evt lidt kågen vand, og så lad den ligge, du kan også køle den ned på den måde, bare ved at bruge varmt vand.
Sidste lille ting om glas. brug ALDRIG din opvaske maskine til at gøre den rent med. Det er ligemeget hvor ren din opvasker er, der vil altid sidde lidt skidt i den. vask den med varmt vand eller brug et produkt der er lavet til rengøring af sex legetøj.
Det var lidt om glas :-)
Men du snakkede jo om en stor dildo, og du ville gerne vide hva du skulle gå efter. Det er endelig nemt nok, medicinsk silikone, Glas, stål, træ, det jo hvad du er til, men det mest normale ville nok være medicinsk silikone :-) Ved ikke om du kender Lelo ? De laver nogle af de bedste dildoer i verden, og ikke nok med at det er god kvaletit, så har de også nogle forskellige former for garenti, men det kan du læse mere om på Lelo.com :-) en af de lidt større dildo fra Lelo er der Iris Vibrator men ved ikke om den er stor nok :-)
Men hvis du køber en dildo som har et mærke fx Lelo, Fun Factory mm går du ikke helt galt, men lad vær med at købe den for billigt, og har den en meget underlig lugt, ja så smid den ud eller send den retur.
Hold da op, det blev en lidt længere en, men håber da at du finder nogle gode dildoer :-)