38+3 - sidste billede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
9 svar
17 synes godt om
9. juni 2013

Victoria2013

Fik lige kæresten til at tage et fint billede af mig, nu hvor det er i morgen tidlig vi skal møde til igangsættelse... så det er måske sidste billede af mig som gravid med den lille piratprinsesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

LinLin

Held og lykke

Anmeld

9. juni 2013

Juliekp

Kia2013 skriver:

Fik lige kæresten til at tage et fint billede af mig, nu hvor det er i morgen tidlig vi skal møde til igangsættelse... så det er måske sidste billede af mig som gravid med den lille piratprinsesse

Fin rund mave!  

Held og lykke med imorgen!

Anmeld

9. juni 2013

Victoria2013

Takker, håber bare alt går godt og det ikke trækker ud - glæder mig til at se min lille pige

Anmeld

9. juni 2013

M (:

Kia2013 skriver:

Held og lykke - god fødsel! 

Anmeld

9. juni 2013

Kløver

Smuk mave og rigtig god fødsel

Anmeld

9. juni 2013

MariaKyedDK

Kia2013 skriver:

hvor spændene Pøj Pøj med Imorgen og sikke en fin mave  

Anmeld

9. juni 2013

Rødhætte

Kia2013 skriver:

Held og lykke med den snart foregående fødsel

Anmeld

9. juni 2013

mommy1991

Kia2013 skriver:

Hvor er du fin! Rigtig meget held og lykke med det hele  

Anmeld

9. juni 2013

BigHope13

Kia2013 skriver:

resultaFik lige kæresten til at tage et fint billede af mig, nu hvor det er i morgen tidlig vi skal møde til igangsættelse... så det er måske sidste billede af mig som gravid med den lille piratprinsesse

Hvirvles du bare fin. ønsker dig al mulig held og lykke med den forestående fødsel og glæder mig til at se resultatet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.