Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fik lige kæresten til at tage et fint billede af mig, nu hvor det er i morgen tidlig vi skal møde til igangsættelse... så det er måske sidste billede af mig som gravid med den lille piratprinsesse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kia2013 skriver: Fik lige kæresten til at tage et fint billede af mig, nu hvor det er i morgen tidlig vi skal møde til igangsættelse... så det er måske sidste billede af mig som gravid med den lille piratprinsesse
Fin rund mave!
Held og lykke med imorgen!
Takker, håber bare alt går godt og det ikke trækker ud - glæder mig til at se min lille pige
Held og lykke - god fødsel!
hvor spændene Pøj Pøj med Imorgen og sikke en fin mave
Held og lykke med den snart foregående fødsel
Hvor er du fin! Rigtig meget held og lykke med det hele
Kia2013 skriver: resultaFik lige kæresten til at tage et fint billede af mig, nu hvor det er i morgen tidlig vi skal møde til igangsættelse... så det er måske sidste billede af mig som gravid med den lille piratprinsesse
resultaFik lige kæresten til at tage et fint billede af mig, nu hvor det er i morgen tidlig vi skal møde til igangsættelse... så det er måske sidste billede af mig som gravid med den lille piratprinsesse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128