Anemones dåbskage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2013

Dot D

StineW79 skriver:

Ej du ska altså snart komme og lære mig at lave sådan nogle smukke kager!! Vh stine

Det er da det, jeg skal, søde, vi må finde et tidspunkt, hvor vi kan lege med kager og pynt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

B&J

Dot D skriver:

Mange tak for det

Ja, der var lidt arbejde i dem

vist ikke bare lidt er helt vilde med dem de er så flotte, du er bare så super dygtig til dit arbejde

Anmeld

9. juni 2013

2babygirls

Dot D skriver:

Så er Anemones dåb overstået med en dejlig dag... Så her kommer billederne af kagen -kagerne til hende.

Det blev til jordbærmuffins med jordbærfrosting og ovenpå en anemone på hver muffin.

Den store muffin med den store anemone og baby på er chokoladekage udhulet og fyldt med salmiaklakrids-chokoladefyld, mums det smagte godt...

Det tog ca. 5 timer at lave alle de 45 anemoner, der var 6 dele i hver, så det tog lidt tid

Og så til billederne

Endnu en flot og lækker kage som vi bare var SÅ tilfredse med, og så ramte farven også de blomster der stod på bordene  Så perfekt !!!!!!!

Anmeld

9. juni 2013

Dot D

B&J skriver:

vist ikke bare lidt er helt vilde med dem de er så flotte, du er bare så super dygtig til dit arbejde

Hvor er du sød.... tak tak tak

Anmeld

9. juni 2013

L&V

Du er simpelthen for sej til det..

Jeg kapre dig når lillebror engang ska døbes

Anmeld

9. juni 2013

Dot D

2babygirls skriver:

Endnu en flot og lækker kage som vi bare var SÅ tilfredse med, og så ramte farven også de blomster der stod på bordene  Så perfekt !!!!!!!

Så kunne det jo næsten ikke være meget bedre...

Jeg er glad for, at I kunne lide dem

Anmeld

9. juni 2013

B&J

Dot D skriver:

Hvor er du sød.... tak tak tak

Anmeld

9. juni 2013

Dot D

Månsson skriver:

Du er simpelthen for sej til det..

Jeg kapre dig når lillebror engang ska døbes

Mange tak for det...

Du kan altid prøve at spørge

Anmeld

9. juni 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Dot D skriver:

Så er Anemones dåb overstået med en dejlig dag... Så her kommer billederne af kagen -kagerne til hende.

Det blev til jordbærmuffins med jordbærfrosting og ovenpå en anemone på hver muffin.

Den store muffin med den store anemone og baby på er chokoladekage udhulet og fyldt med salmiaklakrids-chokoladefyld, mums det smagte godt...

Det tog ca. 5 timer at lave alle de 45 anemoner, der var 6 dele i hver, så det tog lidt tid

Og så til billederne

Åh sådan en kunne jeg godt smovse lige nu

Er virkelig dygtig

Anmeld

9. juni 2013

Rødhætte

Dot D skriver:

Og så til billederne

Du kan bare det der! Flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.