Plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. juni 2013

malliebooh

Jeg ved ikke om der reelt er en grund til at være bekymret.. men here goes..

Jeg er 32+1 i dag og her de seneste par dage synes jeg bare at jeg har haft så mange plukveer.. Jeg lægger mig selvfølgelig ned og slapper lidt af når det er.. Jeg ligger nok 20-25 minutter, men så snart jeg skal op og gå igen.. Fx. for at hente noget vand i køkkenet, så kommer de mega hurtigt igen? Må jeg slet ikke bevæge mig eller hvad?? 

Det er jo ubehageligt og bryder mig ikke om når maven bliver så stenhård. Er det fordi jeg har for meget krudt i røven eller træner livmoderen så småt op eller er det noget helt tredje? 

Synes bare det er lidt træls ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

malliebooh

9. juni 2013

Goggelogge

Det kunne godt være du skulle begynde at tage den lidt mere med ro da stress og "krudt i røven" kan give plukveer.. Gør de ondt?

Anmeld

9. juni 2013

malliebooh

Goggelogge skriver:

Det kunne godt være du skulle begynde at tage den lidt mere med ro da stress og "krudt i røven" kan give plukveer.. Gør de ondt?

Nogle gange , andre gange er det bare ubehageligt :/

Anmeld

9. juni 2013

Goggelogge

Altså jeger blevet sygemeldt pga. Plukkeveer, men hvis du er nervøs så hellere ringe engang for meget til fødegangen, de kan nemlig scanne hvor meget der er tilbage af din livmoderhals.. Men lyder lidt som om du godt ved at du burde tage den lidt mere med ro.. Det kan også gøre ondt fordi den lille er ved at sætte sig godt til rette der nede

Anmeld

9. juni 2013

malliebooh

Goggelogge skriver:

Altså jeger blevet sygemeldt pga. Plukkeveer, men hvis du er nervøs så hellere ringe engang for meget til fødegangen, de kan nemlig scanne hvor meget der er tilbage af din livmoderhals.. Men lyder lidt som om du godt ved at du burde tage den lidt mere med ro.. Det kan også gøre ondt fordi den lille er ved at sætte sig godt til rette der nede

Det vidste jeg ikke at man kunne scanne efter Kunne godt tænkes at det er fordi hun ligger sig til men tror også jeg må hvile mere, selvom jeg føler jeg allerede gør det meget. 

Anmeld

10. juni 2013

Bertris

Jeg ville kontakte fg søde

de kan guide dig 1000 gange bedre end de søde damer herinde, og hvis der mod forventning er noget galt kan de hjælpe

Anmeld

10. juni 2013

emmaemilie

Jeg er også sygemeldt med for mange plukkeveer, men det er mest en præventiv sygemelding, da jeg ellers skulle sendes ud i aktivering enten i rengøring eller madlavning! Og det kan jeg ikke klare!

Jeg har mellem 10 og 15 om dagen, og det er ifølge min læge for mange, ift jeg kun er 27+! Men dét er der også forskellige holdninger til, blandt læger og jordemødre!

Men hvis du er nervøs, så ring til fødegangen, de er til for det samme, og som der bliver nævnt så kan de scanne dig og din livmoderhals

Held og lykke!

Anmeld

12. juni 2013

malliebooh

Tak for jeres svar 

Jeg snakkede med fg og damen derinde syntes det lød "fredeligt" som hun sagde.. Jeg fik bare besked på at hvile mig og selvfølgelig hvis det blev værre - skulle jeg ringe igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.