Hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. juni 2013

CrisS

Hej de damer.

Jeg har nu haft mange smerter i baller, lænd, halebenet og nu helt ned i mine ben, i 2-3 uger. Da det startede var jeg hos lægen og han sagde det bare var Isaksnerven som sad i klemme og jeg bare skulle strække ud.
Men det hjælper overhoved ikke.+(været til massør hjalp slet ikke)
Jeg har nu svært ved at gå og tager meget små skridt for ikke at få alt for mange smerter.
Kan hverken bukke mig, sætte eller ligge mig, uden jeg får så mange smerter så jeg kniber en tåre. Kan desuden heller ikke vende mig i sengen, uden voldsomme smerter.
Er lidt bange for om det måske er begyndende bækkenløsning.

Nogen der har lidt erfaring og kan hjælpe..?

På forhånd tak, og go søndag.

13+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

M&J87

Udstræk hjælper IKKE på iskias nerven, da det er en nerve der sidder i klemme. Det skal trænes, altså balle musklen, men det lyder meget som iskiasnerve, jeg døjer også med det.

Anmeld

9. juni 2013

BigHope13

CrisS skriver:

Hej de damer.

Jeg har nu haft mange smerter i baller, lænd, halebenet og nu helt ned i mine ben, i 2-3 uger. Da det startede var jeg hos lægen og han sagde det bare var Isaksnerven som sad i klemme og jeg bare skulle strække ud.
Jeg har nu svært ved at gå og tager meget små skridt for ikke at få alt for mange smerter.
Kan hverken bukke mig, sætte eller ligge mig, uden jeg får så mange smerter så jeg kniber en tåre. Kan desuden heller ikke vende mig i sengen, uden voldsomme smerter.

13+0

Har det på samme måde og haft det siden uge 9 og jeg er nu sygemeldt frem til termin med bækkenløsning. Om det er det samme ved dig kan jeg ikke svare på, men som en anden skriver er det isaksnerven hjælper det andet at strække ud. Håber du kan få nogle svar på hvad det er med dig og du kan holde det ud

Anmeld

9. juni 2013

Clisolka

CrisS skriver:

Hej de damer.

13+0

Jeg har haft det præcis som dig, men hos mig har både JM og fødselslæge sagt at det er ligamentsmerter - jeg har både gode og dårlige dage med smerter  

Anmeld

2. juli 2013

CrisS

Update

Har nu fået af vide at det er bækkenløsning..
Og skal sygemeldes helt frem til termin..

Anmeld

2. juli 2013

Frk. Himmelblå

CrisS skriver:

Update

Har nu fået af vide at det er bækkenløsning..
Og skal sygemeldes helt frem til termin..

ØV!! Men godt, du i det mindste ved, hvad det er, der foregår...

Hvor er det synd for dig. 

Anmeld

2. juli 2013

CrisS

Frk. Himmelblå skriver:

ØV!! Men godt, du i det mindste ved, hvad det er, der foregår...

Hvor er det synd for dig. 

Ja det meget rart at vide hvad det er nu..

Ja det ikke så fedt, så der lang tid til december.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.