av av av hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
5 svar
2 synes godt om
9. juni 2013

charlottekri

hjælp tøser

nu er det 2 uger siden jeg stoppede helt med at amme efter kun at have ammet en gang i døgnet et stykke tid og i den første halvanden uge gik det faktisk fint, men nu har jeg fået nogle kæmpe mælkeknuder og de gør bare rigtig ondt  det føles som om jeg har to kæmpe bumser i stedet for bryster, de svier og kan næsten ikke holde ud at sidde med min søn på snart 8 mdr da han dunker ind i den hele tiden 

har i noglr gode råd til hvad jeg kan gøre???

knus charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

DianaRJS

charlottekri skriver:

hjælp tøser

nu er det 2 uger siden jeg stoppede helt med at amme efter kun at have ammet en gang i døgnet et stykke tid og i den første halvanden uge gik det faktisk fint, men nu har jeg fået nogle kæmpe mælkeknuder og de gør bare rigtig ondt  det føles som om jeg har to kæmpe bumser i stedet for bryster, de svier og kan næsten ikke holde ud at sidde med min søn på snart 8 mdr da han dunker ind i den hele tiden 

knus charlotte

du kan få noget der kan stoppe mælken, prøv at hør din læge, for er jo fordi du bliver ved med at producere mælk...

men normalt går det jo i sig selv igen efter en uges tid med smerter

Anmeld

9. juni 2013

charlottekri

DianaRJS skriver:

du kan få noget der kan stoppe mælken, prøv at hør din læge, for er jo fordi du bliver ved med at producere mælk...

men normalt går det jo i sig selv igen efter en uges tid med smerter

tak for svar, overvejrr også at kontakte lægen, men det er jo ikke hele brystet der er spændt, men der er nogle store hårde knuder... 

men vil prøve at se tiden an når du nu siger at det tager en uges tid (prøvede nemlig ikke det sidste gang jeg stoppede med amning med den store)

Anmeld

9. juni 2013

charlottekri

er der ikke nogen der evt har nogle gode råd til hvordan jeg kan lindre lidt mens jeg 'rider stormen af'?

Anmeld

9. juni 2013

FrkZier

charlottekri skriver:

hjælp tøser

knus charlotte

ud i badet og håndmalk - sørg for at få masseret knuderne rigtig godt og grundigt så du ikke risikere brystbetændelse

Anmeld

9. juni 2013

charlottekri

FrkZier skriver:

ud i badet og håndmalk - sørg for at få masseret knuderne rigtig godt og grundigt så du ikke risikere brystbetændelse

mange tak, det vil jeg prøve i aften 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.