Gynækolog den 10/6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
9 svar
1 synes godt om
8. juni 2013

Louisejulia

Juhuuuuuu, så skal jeg til gynækolog på mandag den 10, og se min lille prins eller prinsesse 

Jeg glæder mig SÅ meget til at se det lille hjerte, men også utrolig nervøs for der ingenting er 

Men  Selvfølgelig fingre for man kan se noget, på mandag ville jeg være 7+2.. Så mon ikke man kan se noget, hvis der ikke er noget galt? 

jeg ville liiiiige dele min glæde og nervøsitet med alle jer andre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

l.kjoeller

Louisejulia skriver:

Juhuuuuuu, så skal jeg til gynækolog på mandag den 10, og se min lille prins eller prinsesse 

Jeg glæder mig SÅ meget til at se det lille hjerte, men også utrolig nervøs for der ingenting er 

Men  Selvfølgelig fingre for man kan se noget, på mandag ville jeg være 7+2.. Så mon ikke man kan se noget, hvis der ikke er noget galt? 

det skal de nok kunne - hvis ellers alt er som det skal være . det kan dog være det f.eks. kun er blommesækken man ser ENDNU hvis der er usikkerhed om hvornår man præcis blev gravid. det er ikke noget negativt . men du vil med stor sandsynlighed se det skønne hjerteblink.

Anmeld

8. juni 2013

M&N

8. juni 2013

Millea

Louisejulia skriver:

Er sikker på at der er et lille hjerte  

Anmeld

8. juni 2013

Louisejulia

l.kjoeller skriver:

det skal de nok kunne - hvis ellers alt er som det skal være . det kan dog være det f.eks. kun er blommesækken man ser ENDNU hvis der er usikkerhed om hvornår man præcis blev gravid. det er ikke noget negativt . men du vil med stor sandsynlighed se det skønne hjerteblink.

Jeg var til scanning da jeg var 5+4 og der var det nemlig kun blommesækken man kunne se.. Så håber bare at man kan se hjerteblink denne er gang 

Anmeld

8. juni 2013

l.kjoeller

Louisejulia skriver:

Jeg var til scanning da jeg var 5+4 og der var det nemlig kun blommesækken man kunne se.. Så håber bare at man kan se hjerteblink denne er gang 

det er jeg 99 % på du kan så for når du kunne se blommesække allerede der er der rigtig gode chancer

Anmeld

8. juni 2013

Louisejulia

l.kjoeller skriver:

det er jeg 99 % på du kan så for når du kunne se blommesække allerede der er der rigtig gode chancer

Puha! Det gjorde lige min glæde lidt større 

Jeg må skrive hvordan det er gået når vi har været deroppe, måske vi får fine billeder med hjem? 

Anmeld

8. juni 2013

l.kjoeller

Louisejulia skriver:

Puha! Det gjorde lige min glæde lidt større 

Jeg må skrive hvordan det er gået når vi har været deroppe, måske vi får fine billeder med hjem? 

det tænker jeg i får mulighed for. tag en 50'er eller to med da det plejer at koste deromkring

Anmeld

8. juni 2013

Clisolka

Louisejulia skriver:

Jeg skal nok krydse alt det jeg kan 

Jeg blev scannet 6+4 hvor der var hjerteblink 

Anmeld

8. juni 2013

Louisejulia

Babymor2010 skriver:

Jeg skal nok krydse alt det jeg kan 

Jeg blev scannet 6+4 hvor der var hjerteblink 

taaak 

Må lige give en Update på mandag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.