Marcus SKAL være storebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. juli 2009

Karo

Ja den er god nok. Jeg kunne selvfølgelig ikke vente til i morgen med at tage en test mere og her var ingen tvivl. Med det samme kom to fede tydelige streger Men det var jeg jo godt klar over efter at have hørt fra alle jer igår, men ville bare være helt sikker.

Igår havde jeg kvalme hele dagen . Jeg har jo døjet en del med kvalme den sidste uge men i går var det bare hele dage. Men jeg er egentligt ligeglad, for med Marcus var det meget værer. Der kastede jeg op mellem 10 og 50 gange hver dag, så så længe jeg "bare" kan nøges med kvalmen er det helt fint med mig. Og så syndes jeg at den er meget rar da jeg derved kan mærke at jeg er gravid.

Igår da Martin kom hjem havde han købt en blomst til mig fra ham, Marcus og den lille. Jeg blev bare så glad Martin ville ikke vente med at sige det så det endte med at vi ringede til bedsterne igår. Vi skal nemmelig til stor fest på lørdag og da bedsterne godt ved vi forsøger på at få en til. Så derfor ville jeg afsløre mig selv når jeg nægter at få et glas vin til maden, så for ikke at alle får det at vide på lørdag valgte vi at afsløre det igår. Mine forældre er på ferie i Paris og de blev elde vilde og Martins mor begynde at græde i telefonen af bare lykke. Vi har dog aftalt med dem at resten af famillien først får besked efter nf scanningen da jeg jo lidt frygter at der er noget der skal gå galt. Da vi har prøvet at midste en gang frygter vi jo lidt at det kan gå galt igen. Endnu en grud til at jeg har det fint med kvalmen, da man jo siger at kvinder med kvalme, har stører chance for ikke at abortere.

Men hvor er det dog dejligt at vide at der er liv derinde igen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

Valle81

Hjertelig tillykke:0)

Fantastisk:0)

Har også selv lige testet positiv. Det er den fedeste følelse i verdenen:0)

Anmeld

7. juli 2009

Bondepigen

Hjertelig tillykke endnu en gang . Hvor er det godt, at du er helt sikker nu. Håber det går godt, og at kvalmen er til at holde ud.

Anmeld

7. juli 2009

Vingummien

Stort tillykke

Dejligt at være helt sikkert.

Havde også selv meget kvalme fik også afvide at det var et godt tegn, syntes jeg bare ik på tidspunktet

Anmeld

7. juli 2009

Vinker

HURRAAAAAAA TILLYKKE  Iiiih hvor en glædelig nyhed. Er super glad på jeres vejne

Anmeld

8. juli 2009

Dictes mor

Hold da helt op, sikke en nyhed. Kæmpe stort tillykke

Anmeld

9. juli 2009

Milka

ai tillykke!! er du klar på endnu en laaang graviditet? (jeg synes det er lang tid at gå rundt i sådan en velsignet tilstand) 

Anmeld

13. juli 2009

Karo

Milka skriver:

ai tillykke!! er du klar på endnu en laaang graviditet? (jeg synes det er lang tid at gå rundt i sådan en velsignet tilstand) 

Ja jeg syndes også det tager alt forlang tid at kreere sådan en lille babs. Men jo jeg er klar, vi vil jo gerne have to børn, og vi var ikke så fornuftige som dig at lave to på en gang

Anmeld

13. juli 2009

Jules

Ihhh det havde jeg slet ikke set Stort tillykke med det...Sikke en dejlig nyhed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.