Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej kvinder :-).
Bliver altså nødtil at spørgere jer hvor længe tog det jer om at lave nr 2 bebs?.
OG hvor længe efter i fik spiral havde i reglmæssig mens ? (:
Jeg har reglmæssigt det er 2 mdr siden min kom ud
Ph tak for svar og god aften
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej kvinder :-). Bliver altså nødtil at spørgere jer hvor længe tog det jer om at lave nr 2 bebs?. OG hvor længe efter i fik spiral havde i reglmæssig mens ? (: Jeg har reglmæssigt det er 2 mdr siden min kom ud Ph tak for svar og god aften
Følger lige med. Jeg skal nemlig have min spiral ud efter sommerferien. Jeg havde en meget lang cyklus inden jeg fik spiral, så spændende hvordan kroppen reagere når den kommer ud. For at du snart har en lille spir i maven
Rødhætte skriver: Følger lige med. Jeg skal nemlig have min spiral ud efter sommerferien. Jeg havde en meget lang cyklus inden jeg fik spiral, så spændende hvordan kroppen reagere når den kommer ud. For at du snart har en lille spir i maven
ja jeg er også meget spændt
håber sådan det sker snart...
ved min den første anede jeg slet ikke jeg var gravid før 2 3 mdr henne
Krussedulle skriver: Var på p-piller, og min mens var regelmæssig med det samme.. Blev gravid efter 4 måneder.. Men mistede i uge 14.Herefter blev jeg gravid efter 3 måneder.
Var på p-piller, og min mens var regelmæssig med det samme.. Blev gravid efter 4 måneder.. Men mistede i uge 14.Herefter blev jeg gravid efter 3 måneder.
jeg er da ked af at høre du mistede
men dejligt for jer i blev gravide igen
Flodkilling skriver: 3-4 måneder med begge børn
3-4 måneder med begge børn
Det var heldigvis ikke så længe
Anonym skriver: jeg er da ked af at høre du mistede men dejligt for jer i blev gravide igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128