ligament smerter 4 gang???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. juni 2013

Anonym trådstarter

hej kloge piger/kvinder

jeg er gravid med vores 4 barn og det er jo dejligt... jeg ved ikke 100% hvor langt jeg er henne da jeg har mega svingde mes cyklus 

men ja altså jeg er mellen 5 og 8 uger og jeg har mistet en del gange melle nr.3 og nr.4 så der er gået 6 år siden sidst så jeg kan da ikke huske hvordan kroppen regarede sidst  

jeg har de sidste dage haft ekstra muren i maven og hvad jeg tænker enten er ligament smerter eller  en ufrivilig abort på undervej... men ja hvordan husker i ligament smerter??? og kommer de så tidligt også når man har genemført 3 graviditeter før?? 

jeg er anonym da jeg ikke ønsker nogen i familien finder opslaget og ser noget før vi er sikere på at denne blyb bliver hvor den skal være de næste mange månder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

Stine Kjøgx

Hej og tillykke med graviditeten:-) Jeg er gravid 15+4 med mit første barn, så jeg har ingen erfaringer fra tidligere graviditeter. Jeg kan kun sige, at jeg omkring uge 5-7 havde virkelig mange smerter, som jeg bedst kan beskrive som menstruationslignende smerter. Jeg troede et par gange, at jeg måtte være ved at abortere, fordi jeg havde så ondt. Fik at vide af min læge, at det var meget normalt i begyndelsen af graviditeten. Held og lykke med det hele:-)

Anmeld

8. juni 2013

Clisolka

Anonym skriver:

hej kloge piger/kvinder

jeg er gravid med vores 4 barn og det er jo dejligt... jeg ved ikke 100% hvor langt jeg er henne da jeg har mega svingde mes cyklus 

men ja altså jeg er mellen 5 og 8 uger og jeg har mistet en del gange melle nr.3 og nr.4 så der er gået 6 år siden sidst så jeg kan da ikke huske hvordan kroppen regarede sidst  

jeg har de sidste dage haft ekstra muren i maven og hvad jeg tænker enten er ligament smerter eller  en ufrivilig abort på undervej... men ja hvordan husker i ligament smerter??? og kommer de så tidligt også når man har genemført 3 graviditeter før?? 

jeg er anonym da jeg ikke ønsker nogen i familien finder opslaget og ser noget før vi er sikere på at denne blyb bliver hvor den skal være de næste mange månder 

Jeg har i begge graviditeter haft masser af ligamentsmerter lidt af la menssmerter tidligt i graviditerne - jeg syntes det var mest slemt omkring uge 8-9 denne gang (hvor jeg også havde fået skrabet en blærebetændelse til mig). 

Nu er jeg 25+6 og døjer en del med ligamentsmerterne stadig, dog er det ikke menssmerter, men til gengæld masser af jag i inderlår og lysken, det havde jeg ikke sidste gang 

Anmeld

8. juni 2013

Rockertand

Anonym skriver:

hej kloge piger/kvinder

Mine er blevet værre for hver gang - det samme gælder efterveerne.

Anmeld

9. juni 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Mine er blevet værre for hver gang - det samme gælder efterveerne.

ååå gud ja efterveerne dem havde jeg også lykkligt glemt alt om 

jeg må bare håbe på det bedste og tage mig sammen og smutte til lægen og bede om at blive sent til scanning så jeg kan finde ud af hvor langt jeg er henne og om alt er som det skal være

Anmeld

9. juni 2013

Anonym trådstarter

nå så langt blev det ikke til har her til aften fået mange smeter og kan af erfaring sige at det er slut 

Anmeld

9. juni 2013

lotteh21

Det er jeg ked af at høre... Kan kun give dig et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.