Knuthenborg og ridset bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2013

Billemyre

C-Dog skriver:

Neeej men har mødt æsler der slikkede på bilruderne. Til stor morskab for ungerne

Hæhæhæ
Sjovt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

Billemyre

mth1987 skriver:

Altså vi blev angrebet af ponyer en gang vi var der hvor de sku smage på bilen indvendig og så var der en der blev ramt af vores sidespejl (hesten var selv skyld i det) 

men har været der mange gange og er altså kun hestene der kommer så tæt på og der kan man bare lade være med at stoppe op så han kan roligt tage sin elskede bil med i knuthenborg uden der kommer skader på

Hehe, sødt!
Jamen, altså, skønt med alle de tilbagemeldinger - Så kan han måske overtales

Anmeld

8. juni 2013

Billemyre

jydeinden skriver:

altså jeg tror ærligt der er større risiko for at han selv beskadiger noget ved påkørelse af kantsten .. eller at en anden rammer jeres bil ved parkering

Det tænker jeg også

Anmeld

8. juni 2013

Billemyre

MortilElias2010 skriver:

Ha ha ha så burde din mand jo aldrig nogensinde turde køre en tur i sin bil  

Og svaret på spørgsmålet: Nej! Ikke det der ligner det mindste, he he he hvor er han lidt sjov-pyller 

Præcis! Og det gør han da trods alt

Han er normalt ikke sådan specielt øm overfor bilen, men lige her er det åbenbart noget der fylder

Anmeld

8. juni 2013

Mother-love

Billemyre skriver:

Hejsa!

Herhjemme har vi snakket lidt om en weekendtur "sydpå" med Bed & Breakfast og en dag i Knuthenborg Safaripark..

Men nu er manden begyndt at pippe om risikoen for ridser i bilen, hvis dyrene kommer tæt på..
Jeg synes personligt lidt det er noget pjat, men nu spørger jeg jer:
Er der nogen herinde der har været på tur i egen bil i parken, og har fået ødelagt noget? Vinduesviskere, sidespejle, ridset lakken osv.?

Vi var afsted for mange år siden. Hvor en struds nappede antænden på mine forældres bil hehehe. Men ingen ridser.

Anmeld

8. juni 2013

Billemyre

AnnL skriver:

Nej det har jeg aldrig oplevet. Dyrene er jo også vant til det Tror risikoen er større for at man selv laver en ridse mm. 

Håber I kommer afsted og får en skøn tur  

Godt at høre

Tusinde tak Det håber jeg også!
Han kan nok godt overtales, for han er normalt ikke sart med bilen.. Måske var det bare lige en tanke, der kom til at fylde lidt meget

Anmeld

8. juni 2013

Billemyre

michelledam skriver:

Vi var afsted for mange år siden. Hvor en struds nappede antænden på mine forældres bil hehehe. Men ingen ridser.

Hahaha, godt så!
Den kan heldigvis udskiftes ret nemt og billigt

Anmeld

8. juni 2013

MortilElias2010

Billemyre skriver:

Præcis! Og det gør han da trods alt

Han er normalt ikke sådan specielt øm overfor bilen, men lige her er det åbenbart noget der fylder

He he det kan være han har set den film på youtube med to aber/bavianer der humper på kølerhjelmen  Hvis ikke, så fortæl ham endelig ikke noget om det  He he 

Anmeld

8. juni 2013

Billemyre

MortilElias2010 skriver:

He he det kan være han har set den film på youtube med to aber/bavianer der humper på kølerhjelmen  Hvis ikke, så fortæl ham endelig ikke noget om det  He he 

Arhahaha! Den har jeg ikke set
Nej, den tror jeg bare, jeg lader passerer

Anmeld

8. juni 2013

Molly91

jeg er ikke sikker på at det var knuthenborg, men da jeg var lille var vi engang i en af de parker, hvor man kunne køre igennem der hvor der er tigre.... en af de tigre synes det var sjovt at sætte forpoterne op på bagenden af bilen, så bagruden flækkede lidt i det ene hjørne  :-P plus der er fyldt med nysgerrige æsler og andre sjove dyr, der gerne stikker hovedet ind gennem vinduet.  :-) men jeg tror ikke det var så slemt med bilen, så kom i bare afsted  :-D 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.