hjælp-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
2 svar
1 synes godt om
8. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej D-damer.

der en ting jeg ikke forstår manden og jeg prøver at blive gravide siden jeg fik spiral uden her for snart 2 mdr siden.

har haft alle symptomer på graviditet er også begyndt at tisse meget nu men stadigvæk negativ test

har morgen kvalme og aften kvalme og det hele

har haft mens dn 2 til dn 4 så den varede ikke længe og har altså reglmæssig mens .

vil også sige min mens ikke var så slem som den plejer havde hverken ondt eller noget

men nu er kvalmen så´blevet værre og testede negativ ved læge igår.. andre der har prøvet dette=

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

FruK

Kroppen kan snyde en rigtig meget, hvis man går og spekulerer meget på det. Man kan gå alverdens symptomer - og sågar gå over tiden - selvom man ikke er gravid.

Prøv at slappe af og lade være med at tænke for meget på det, hvis du kan. Og vent med at teste til du evt er gået over tiden. 

Det skal nok komme, to måneder er ingenting. 

Anmeld

8. juni 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Kroppen kan snyde en rigtig meget, hvis man går og spekulerer meget på det. Man kan gå alverdens symptomer - og sågar gå over tiden - selvom man ikke er gravid.

Prøv at slappe af og lade være med at tænke for meget på det, hvis du kan. Og vent med at teste til du evt er gået over tiden. 

Det skal nok komme, to måneder er ingenting. 

jeg spekulere ikke på det 

hvertfald ikke efter jeg var ved lægen.

men sidste gang jeg var gravid kunne de først se det da jeg var 3 mdr henne så derfor lytter jeg til min krop og kan bare mærke der er noget hvertfald et eller andet om det så er en graviditet der sniger sig ind på mig ved jeg ikke, men min krop har aldrig skabt sig uden grund 

og sidst jeg blev gravid var det med p-stav

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.