(februar) sovet som en drøm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. juli 2009

Diana...

Hej Piger 

Så en min lilledreng kommet på eget værelse, vi sover bare ikke godt i samme soveværelse, lucas vender og drejer sig om natten og pludre i søvne så jeg får ikke lukket et øje + han vågner ALTID når mandens væggeur ringer og det sgu lidt synd. Jeg er så træt altid fordi han larmer sådan om natten og har næsten altid ond i hoved osv osv. Så nu skulle vi prøve så vi satte hans seng ned på værelset igår morges for ligesom at prøve hans middags lure der nede os da vi ikke har skygge og læ endnu kan han ikke sove ude. Nå men hans middags lure sove han bedre og længere end han plejer nok fordi det værelse er der mere ro ved end der er ved soveværelset. 

Men i nat jamen han fald i søvn kl 20 og vågnet først kl 05 (her vågner han normalt ved en en 02 tiden ca) Jeg stod op og gik ned til og tænkte på vejen ned at hold da op det er længe siden jeg har sovet SÅ godt og længe for den sags skyld. 
Nå men jeg gik der ned han spiste 50 ml og faldt i søvn igen og er først vågnet nu her kl 07.30 Jamen for søren jeg har jo bare fået sovet og det har han os og jeg er vågnet op UDEN hovedpine, det bare rart og super dejligt...

Knus Diana som har sovet som en DRØM men havet det lidt mærkeligt igår da jeg skulle sove og han ikke lå i sin seng ved siden af mig.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

Mca<3

Ih hvor var det dejligt at høre  Du er godt nok heldig ,,  Dejligt hvis bare det var det der skulle til ..

Når det er sagt vil jeg jo gerne tilføje   Barnet har jo bedst af samsovning   Vi er jo flok dyr  Du sover jo også med manden  

Øv øv øv vi har ellers slet ikke sovet overhoved i nat ..

Alex blev vacc. i går og har bare sovet så uroligt  Ikke grædt el skreget bare vågen og larmene ,,,

Han har rundet de 8 kg nu men er stadig rimelig slank ,,,   Hvor lang er Lucas ??

Knus

Anmeld

7. juli 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Tillykke - det er super dejligt, at I alle har fået sovet rigtig godt i nat og fantastisk hvis der ikke skulle mere til. Men som Tanja også skriver omkring, at sove for så selv - så mener jeg, at man anbefaler, at de sover i samme rum som forældrene.

Håber I får en lige så fantastisk nat i nat   

Anmeld

7. juli 2009

Diana...

KatjaBoye skriver:

Tillykke - det er super dejligt, at I alle har fået sovet rigtig godt i nat og fantastisk hvis der ikke skulle mere til. Men som Tanja også skriver omkring, at sove for så selv - så mener jeg, at man anbefaler, at de sover i samme rum som forældrene.

Håber I får en lige så fantastisk nat i nat   

Der er så meget der anbefales men jeg mener at børn skal sove der hvor de sover bedst og det tror jeg bestemt han gør på værelset det har han gjort til alle hans søvne ind til videre.   og Tanja skriver det mere i en joke til mig fordi vi køre lidt på det  

Ja jeg håber os det bliver en god nat.

Anmeld

7. juli 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Ih hvor var det dejligt at høre  Du er godt nok heldig ,,  Dejligt hvis bare det var det der skulle til ..

Når det er sagt vil jeg jo gerne tilføje   Barnet har jo bedst af samsovning   Vi er jo flok dyr  Du sover jo også med manden  

Øv øv øv vi har ellers slet ikke sovet overhoved i nat ..

Alex blev vacc. i går og har bare sovet så uroligt  Ikke grædt el skreget bare vågen og larmene ,,,

Han har rundet de 8 kg nu men er stadig rimelig slank ,,,   Hvor lang er Lucas ??

Knus

Ja det var bare skønt og få sovet, det må det sgu os være for Lucas. 

Ja og man skal helst sove med dem til de 20 

Åhh det lille pus håber han sover bedre i nat så i alle kan få lidt søvn, det kan man bare savne ikk.

Jamen Lucas var 65 cm d. 21 er ikke blevet målt siden.

Knus

Anmeld

8. juli 2009

MoarHvidovre

Diana... skriver:

Der er så meget der anbefales men jeg mener at børn skal sove der hvor de sover bedst og det tror jeg bestemt han gør på værelset det har han gjort til alle hans søvne ind til videre.   og Tanja skriver det mere i en joke til mig fordi vi køre lidt på det  

Ja jeg håber os det bliver en god nat.

Jeg glemte, at skrive op til de var 6 måneder.

Søde Diana, det var ikke for, at træde dig over tæerne, at jeg skrev det og det skal absolut ikke misforstås

Anmeld

9. juli 2009

Diana...

KatjaBoye skriver:

Jeg glemte, at skrive op til de var 6 måneder.

Søde Diana, det var ikke for, at træde dig over tæerne, at jeg skrev det og det skal absolut ikke misforstås

Det ved jeg skam godt   men det er jo ikke altid det der anbefales der er det bedste 

Anmeld

9. juli 2009

MoarHvidovre

Diana... skriver:

Det ved jeg skam godt   men det er jo ikke altid det der anbefales der er det bedste 

Det har du så ret i

Jeg håber, at de seneste nætter har været lige så gode som den første

Anmeld

9. juli 2009

Diana...

KatjaBoye skriver:

Det har du så ret i

Jeg håber, at de seneste nætter har været lige så gode som den første

Det har de skam og bedre endnu vi sov helt til 9.30 idag det ALDRIG sket før.

Anmeld

9. juli 2009

MoarHvidovre

Vildt - det er bare med, at nyde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.