akupunktur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
6 svar
3 synes godt om
8. juni 2013

Maja88

Er der nogen som har prøvet at få akupunkter mod bækkenløsning...? Og var det hjælpsomt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

DianaRJS

Maja88 skriver:

Er der nogen som har prøvet at få akupunkter mod bækkenløsning...? Og var det hjælpsomt

har ikke selv prøvet , men har en god veninde der fik det og hun var kun positiv overrasket

Anmeld

8. juni 2013

Juliekp

Maja88 skriver:

Har ikke selv prøvet det mod lige netop bækkenløsning, har kun prøvet det under fødslen (som i øvrigt ikke virkede en sk*d!) 

Men min veninde har prøvet det mod bækkenløsning og hun syntes ikke at det hjalp.

Anmeld

8. juni 2013

Rødhætte

Maja88 skriver:

Jeg fik det i graviditeten da jeg havde problemer med lænden. Synes desværre ingen virkning det havde..

Anmeld

8. juni 2013

Mini us

Jeg fik det mod kvalme i starten og det hjalp mig sååå meget

Anmeld

10. juni 2013

Maja88

ser ikke or positivt ud desværre

Anmeld

10. juni 2013

Lilleput

jeg fik det i starten da jeg konstant kastede op og havde kvalme, og det virkede rigtig godt. nu er jeg så begyndt til akupunktur igen pga bækkenløsning og vil sige det hjælper lidt men det er ikke en mirakelkur. 

synes helt klart du selv skal prøve det da det er forskelligt fra person til person hvordan det virker og det kan jo ikke skade og prøve  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.