hovedpine piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
12 svar
2 synes godt om
8. juni 2013

san

Tog du dem mens du var gravid eller ej? har lige taget to, kan ikke holde min hovedpine ud mere

8+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

Diana2013

san skriver:

Tog du dem mens du var gravid eller ej? har lige taget to, kan ikke holde min hovedpine ud mere

8+4

Jeg har taget to, i sammenråd med lægen er 12+6

Anmeld

8. juni 2013

Victoria2013

Jeg har, hvis det har været virkelig slemt... men har selvfølgelig så vidt muligt prøvet at undgå det

Har haft nogle anfald af ondt i maven og ryggen her i slutningen af gravidteten og fik at vide af jordemoderen at jeg må godt tage op til 8 Pinex (eller panodil) om dagen (2 af gangen). Det er bedst at undgå og bedst ikke at tage så mange, men hvis det står slemt til, så skader det altså ikke

Anmeld

8. juni 2013

B&J

ja jeg tog da Panodil ind i mellem hvis jeg havde hovedpine eller noget andet for det kan jo ske man får det og det sker der ingen ting ved

Anmeld

8. juni 2013

MorEllen

8+4

Det kommer jo an på hvad du mener med hovedpinepiller? Inden jeg blev gravid tog jeg Treo, men det må man ikke tage som gravid. Jeg tager Pamol, det er det enste man godt må tage som gravid, med mindre man har aftalt noget andet med sin læge. Jeg tager altid Pamol når jeg får hovedpine, hvis ikke kan det gå flere dage inden den rigtig slipper. Så tag to Pamoler du

Anmeld

8. juni 2013

NessaXenia

du må tage mild smertestillende medicin
huskereglen er at det skal starte med P; Panodil, pinex eller pamol.
god bedring.

Anmeld

8. juni 2013

tankai

san skriver:

8+4

Jeg havde sagt til mig selv, at jeg ville prøve at undgå dem, men har måtte bruge panodil 2 gange, pga. hovedpine efter opkast.. 

Anmeld

8. juni 2013

san

tak for jeres svar

ja jeg tog også to piller, og hjalp på hoved så det var skønt.. Har også læst mig frem til at det ikke skader med de alm hovedpinepiller men tager kun hvis jeg virkelig ikke kan holde det ud mere....

Anmeld

8. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

san skriver:

tak for jeres svar

ja jeg tog også to piller, og hjalp på hoved så det var skønt.. Har også læst mig frem til at det ikke skader med de alm hovedpinepiller men tager kun hvis jeg virkelig ikke kan holde det ud mere....

Ja tag da endelig hvis det er helt uudholdeligt. Tror på når mor har det godt, har barnet det godt  Husk det skal være dem der starter med P. God bedring.

Anmeld

8. juni 2013

AnthonsMor

san skriver:

8+4

Jeg tror jeg nåede at tage 3-5 stykker i løbet af graviditeten, og tog kun når jeg slet slet slet ikke kunne klare det mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.