Kan slet ikke tro på det :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
9 svar
10 synes godt om
8. juni 2013

Alylia

Vågnede hertil morgen og et eller andet sagde mig jeg burde tage en gtest selvom min cyklus plejer at ligge på 30-32 dage og sidste mens var d.8/5.

Tog testen og tror stadig at jeg ser forkert så pretty please håber i andre også kan se den :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

BigHope13

Jeg kan ihvertfald godt se den tillykke

Anmeld

8. juni 2013

mommy1991

Alylia skriver:

Vågnede hertil morgen og et eller andet sagde mig jeg burde tage en gtest selvom min cyklus plejer at ligge på 30-32 dage og sidste mens var d.8/5.

Tog testen og tror stadig at jeg ser forkert så pretty please håber i andre også kan se den :-)

Jeg kan også godt se den Tillykke!!!!! 

Anmeld

8. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Tillykke! 

Anmeld

8. juni 2013

Alylia

Og så er det lige gået op for mig at termin vil være dagen efter kærestens fødselsdag - Er da helt rundt på gulvet, da vi bor i Irland og tingene er lige den smule anderledes end i DK.

Og vi havde sådan set sagt okay det nok ikke var vores tur endnu og bare skubbet det hele på afstand og sagt at vi ville vente til næste år engang.

Og så bum - 2 stk streger :-D

Anmeld

8. juni 2013

tankai

Alylia skriver:

Tillykke 

Anmeld

8. juni 2013

Louisejulia

den er tydeligst på billed nr 2, men der er to streger 

Tillykke!! 

Anmeld

8. juni 2013

l.kjoeller

Alylia skriver:

stort tillykke

Anmeld

9. juni 2013

Alylia

Tusinde tak alle sammen :-)

Kæresten gik ud og købt en Clearblue digital for han ville have ja eller nej Typisk ham, men den er lige taget og den viser flot Pregnant 2-3, så kan efter min sidste periode nu kalde mig 4+0.

Glæder mig dog helt abonormt til at få det bekræftet ved lægen for har godt nok svært ved at tro på det og ved kæresten har det på samme måde, dog er kvalmen begyndt at presse på over de sidste par dage så tvivler på at jeg vil blive ved med at tvivle med flere kraftige symptomer og klart positive tests :-D

Anmeld

9. juni 2013

Lilje82

Tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.