Håber 2. gang er lykkens gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. juni 2013

asff

Hej I kender mig ikke rigtigt, har fulgt med på siden, siden februar. Skrev et indlæg i april da jeg havde en MA i uge 12. 

Men men men! Jeg er sørme allerede gravid igen, og var i går til terminsscanning som viste et lille foster ca 6+4. Så jeg krydser virkelig mine fingre! Denne gang, er det også anderledes.. Jeg har kvalme! YAY. 

Vil egentligt gerne høre, er der nogle derude, som har tabt og efterfølgende haft en sund graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

Rockertand

asff skriver:

Hej I kender mig ikke rigtigt, har fulgt med på siden, siden februar. Skrev et indlæg i april da jeg havde en MA i uge 12. 

Men men men! Jeg er sørme allerede gravid igen, og var i går til terminsscanning som viste et lille foster ca 6+4. Så jeg krydser virkelig mine fingre! Denne gang, er det også anderledes.. Jeg har kvalme! YAY. 

Vil egentligt gerne høre, er der nogle derude, som har tabt og efterfølgende haft en sund graviditet?

Tillykke.
Det er vist mere reglen end undtagelsen, at man prøver at miste på et eller andet tidspunkt, så der er rigtig mange, der har prøvet det, jeg har dog heldigvis været forskånet for det, men kan forestille mig, at det må være forfærdeligt.

Anmeld

8. juni 2013

asff

Rockertand skriver:

Tillykke.
Det er vist mere reglen end undtagelsen, at man prøver at miste på et eller andet tidspunkt, så der er rigtig mange, der har prøvet det, jeg har dog heldigvis været forskånet for det, men kan forestille mig, at det må være forfærdeligt.

Tak for din respons. Tænkte mere på, om det var gået godt for dem, som er blevet gravide igen så hurtigt som jeg. Altså uden mens.

Anmeld

8. juni 2013

Rødhætte

asff skriver:

Dejlig for dig det er gået så hurtig med at blive gravid igen. For at den lille spir bliver derinde

Anmeld

8. juni 2013

asff

Rødhætte skriver:

Dejlig for dig det er gået så hurtig med at blive gravid igen. For at den lille spir bliver derinde

Tak! Håber virkelig virkelig virkelig også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.