En socialrådgiver der gider kigge min synopsis?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg er kørt helt og aldeles total fast, en der gider se om de kan hjælpe mig videre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Jeg er kørt helt og aldeles total fast, en der gider se om de kan hjælpe mig videre?

Gid jeg var socialrådgiver, så ville jeg gerne  Håber der dukker en eller flere op til at få dig fri 

Anmeld

8. juni 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Gid jeg var socialrådgiver, så ville jeg gerne  Håber der dukker en eller flere op til at få dig fri 

Kan også bruge en der bare har forstand på synopsis og lidt samfundsvidenskab

Anmeld

8. juni 2013

Mamalou

Jeg er uddannet socialrådgiver og vil gerne kigge på den, men kan først i aften. 

Vh. Louise

Anmeld

8. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg er uddannet socialrådgiver og vil gerne kigge på den, men kan først i aften. 

Vh. Louise

Perfekt, det må du meget gerne - den er ikke færdig, da jeg som sagt er kørt pæn meget fast

Jeg sender jeg li temaet og min synopsis (der er en tilhørende case, men den er 10 sider, så regner ikke med du gider have den med) Jeg skal nok beskrive kort

Og 1000 tak Og har du en mail? Da jeg åbenbart kun kan vedhæfte billeder herinde

Anmeld

8. juni 2013

Mamalou

Anonym skriver:

Perfekt, det må du meget gerne - den er ikke færdig, da jeg som sagt er kørt pæn meget fast

Jeg sender jeg li temaet og min synopsis (der er en tilhørende case, men den er 10 sider, så regner ikke med du gider have den med) Jeg skal nok beskrive kort

Og 1000 tak Og har du en mail? Da jeg åbenbart kun kan vedhæfte billeder herinde

Du sender bare det med som du synes er relevant  

Kan du ikke sende mig en pb, så får du min mail den vej? 

Anmeld

8. juni 2013

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Du sender bare det med som du synes er relevant  

Kan du ikke sende mig en pb, så får du min mail den vej? 

Fantastisk, 1000 tak - jeg sender dig li en PB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.