scanning 20+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
4 svar
1 synes godt om
8. juni 2013

CharlieHarper

I dag var vi til scanning på Hvidovre Hospital, hvor vi ville få kønnet af vide. Da vi endelig kom til øjeblikket sagde radiologen at " Jeg tror det er en pige". Hvor sikker kan man være???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

Kløver

Når de siger sådan ville jeg ikke turde stole på om det er en pige. Ville nok få en kønsscanning hvis jeg ville vide kønnet

Anmeld

8. juni 2013

Clisolka

CharlieHarper skriver:

I dag var vi til scanning på Hvidovre Hospital, hvor vi ville få kønnet af vide. Da vi endelig kom til øjeblikket sagde radiologen at " Jeg tror det er en pige". Hvor sikker kan man være???

Som Maja skriver, det ville jeg heller ikke turde stole på 

Anmeld

8. juni 2013

BigHope13

CharlieHarper skriver:

Hmm mærkeligt de siger jeg tror det er en pige, min erfaring, har været til kønsscanning uge 15 og md scanning i går 18+6 og begge steder undersøger de grundigt til de ved med sikkerhed hvad der gemmer sig. Og her viste det sig de så også begge var enige i at vi venter en dreng. Nej ville ikke vælge at stole på det de tror det er. Ville nok købe en kønsscanning for at være på den sikre side. De udtaler sig ihvertfald kun med sikkerhed

Anmeld

8. juni 2013

Trinebaby

CharlieHarper skriver:

Jeg fik en kønsscanning i uge 14 og den viste en dreng og det samme til md ville ikk tro på det hvis hun sagde sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.