Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mine kærligheder frem...
Anders har ikke kunnet se hvor meget ham og Silas ligner hinanden før han så billedet af ham som lille... Jeg fortæller ham det hele tiden hehe... Men ja, mine drenge kommer vist ret meget til at ligne deres far Han er nu også en lækkerhaps synes jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: He he synes nu tydeligt man kan se at det er Anders der er faren
He he synes nu tydeligt man kan se at det er Anders der er faren
Synes jeg også hehehe
Der skal vidst ikke bruges DNA-test for at finde faren
grinny skriver: Der skal vidst ikke bruges DNA-test for at finde faren
Overhovedet ikke heheheh Det må være nogle stærke gener han har siden de skinner så utroligt meget igennem
Muhmi skriver: Overhovedet ikke heheheh Det må være nogle stærke gener han har siden de skinner så utroligt meget igennem
Det må man sige, hehe
Men det er nogle skønne gener han har givet videre
grinny skriver: Det må man sige, hehe Men det er nogle skønne gener han har givet videre
Det er jeg naturligvis meget enig i... Det er nogle smukke og skønne drenge jeg har rendende rundt herhjemme
Muhmi skriver: Mine kærligheder frem... Anders har ikke kunnet se hvor meget ham og Silas ligner hinanden før han så billedet af ham som lille... Jeg fortæller ham det hele tiden hehe... Men ja, mine drenge kommer vist ret meget til at ligne deres far Han er nu også en lækkerhaps synes jeg
Skønne billeder..
ønskebarn74 skriver: Skønne billeder..
Taaaaaaaaaaaaaak søde!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128