Af børn og fulde folk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.291 visninger
2 svar
9 synes godt om
7. juni 2013

Ciss

Jeg underviser en del.

Forleden gik jeg igennem en korridor på skolen, hvor en af mine kollegaer sidder og snakker med en lille elev og hendes mor (bare hyggesnak, de kender hinanden privat). Da jeg så går forbi ser den lille pige alvorligt på mig, indtil jeg er passeret, hvorefter hun henvender sig til min kollega og med meget alvorlig mine og klar barnestemme spørger "Arbejder der kun gamle mennesker her?"

Det skal lige siges at vi begge er 39 år og har små børn hjemme. Tak for den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

Mor Til Oktober Børn

Ciss skriver:

Jeg underviser en del.

Forleden gik jeg igennem en korridor på skolen, hvor en af mine kollegaer sidder og snakker med en lille elev og hendes mor (bare hyggesnak, de kender hinanden privat). Da jeg så går forbi ser den lille pige alvorligt på mig, indtil jeg er passeret, hvorefter hun henvender sig til min kollega og med meget alvorlig mine og klar barnestemme spørger "Arbejder der kun gamle mennesker her?"

Hahahahaha de børn

Anmeld

8. juni 2013

Rødhætte

Ciss skriver:

Jeg underviser en del.

Hehe total funny

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.