Av for f..., bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
11 svar
1 synes godt om
7. juni 2013

Noahmor

Hej. 

Er nu ca. 5+4 henne og har de sidste par dage haft smerter i underlivet næsten konstant. Havde ikke dette i min første graviditet. 

Var så ved læge i torsdags og hun konstaterede at jeg ikke havde blærebetændelse, men en lille smule blod i urinen. 

Hun undersøgte mig indvendigt og det så fint ud. Men hun slutter så af med at sige at hvis jeg er ved at abortere er der jo ikke noget at gøre ved det. 

Andre der har oplevet smerter uden at abortere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

Frk. Himmelblå

Små-smerter, ja. Men aldrig voldsomme smerter.

Og der har endnu ikke været grund til bekymring (venter nu nr. 3)

Anmeld

7. juni 2013

Diana2013

Noahmor skriver:

Hej. 

Er nu ca. 5+4 henne og har de sidste par dage haft smerter i underlivet næsten konstant. Havde ikke dette i min første graviditet. 

Var så ved læge i torsdags og hun konstaterede at jeg ikke havde blærebetændelse, men en lille smule blod i urinen. 

Hun undersøgte mig indvendigt og det så fint ud. Men hun slutter så af med at sige at hvis jeg er ved at abortere er der jo ikke noget at gøre ved det. 

uha ja jeg synes jeg havde mange smerter;/ var ved lægen et par gange fordi det gjorde så ondt.. men alt så fint ud og nu er jeg 12+5

Anmeld

7. juni 2013

Noahmor

Frk. Himmelblå skriver:

Små-smerter, ja. Men aldrig voldsomme smerter.

Og der har endnu ikke været grund til bekymring (venter nu nr. 3)

Tak for svar. 

Synes også disse smerter er træls. Har jo decideret ondt. Håber det går over af sig selv og at det ikke er fordi at jeg er ved at abortere. Men bløder jo ikke. 

Anmeld

7. juni 2013

Noahmor

DianaBaastrup skriver:

uha ja jeg synes jeg havde mange smerter;/ var ved lægen et par gange fordi det gjorde så ondt.. men alt så fint ud og nu er jeg 12+5

Tak for svar. 

håber det samme gælder her. Vil hellere kaste op, som jeg gjorde i første graviditet end det her. 

Anmeld

7. juni 2013

Diana2013

Noahmor skriver:

Tak for svar. 

håber det samme gælder her. Vil hellere kaste op, som jeg gjorde i første graviditet end det her. 

jeg tænker også lidt hvis du var ved at abotere, ville din livmoderhals så ikke være åben.

Anmeld

7. juni 2013

Noahmor

DianaBaastrup skriver:

jeg tænker også lidt hvis du var ved at abotere, ville din livmoderhals så ikke være åben.

Jo, måske. 

jeg må vist bare se tiden an. 

Anmeld

7. juni 2013

AnthonsMor

Noahmor skriver:

Hej. 

Jeg døjede meget med ligamentsmerter i starten af min graviditet.. Det føltes som mens smerter, bare en smule værre

lige nu sidder jeg med en sovende søn i armene

Anmeld

7. juni 2013

Noahmor

Martsbaby skriver:

Jeg døjede meget med ligamentsmerter i starten af min graviditet.. Det føltes som mens smerter, bare en smule værre

lige nu sidder jeg med en sovende søn i armene

Takker. Håber det bare er det. Oplevede det bare ikke sidst. Eller også er jeg bare blevet mere pylret. 

Anmeld

7. juni 2013

AnthonsMor

Noahmor skriver:

Takker. Håber det bare er det. Oplevede det bare ikke sidst. Eller også er jeg bare blevet mere pylret. 

det kan garanteret variere ligesom alt andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.