brudekjole på nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.186 visninger
12 svar
3 synes godt om
7. juni 2013

katti24

Er der nogen der har købt deres brudekjole over nettet, uden at have set den i virkeligheden eller ha prøvet den?

Overvejer det nemlig men er bange for at købe en der ik passer eller er så pæn som på billedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

stm2812

katti24 skriver:

Er der nogen der har købt deres brudekjole over nettet, uden at have set den i virkeligheden eller ha prøvet den?

Overvejer det nemlig men er bange for at købe en der ik passer eller er så pæn som på billedet

Jeg ville godt turde hvis det f.eks var en kjole fra lilly eller en af de andre danske butikker. (Ville nok vælge først at finde ud af hvilken slags kjole der passer bedst til mig)

men ville aldrig turde bestille de der kinakjoler. Hvad jeg kan læse mig frem til så er der mange dårlige erfaringer med dem og man får sjældent den man har set på billedet.

Anmeld

7. juni 2013

stm2812

Ved lilly er der returret hvis ikke man er tilfreds

Anmeld

7. juni 2013

-Sigrid-

katti24 skriver:

Jeg gjorde, og den var perfekt

Anmeld

7. juni 2013

lisbethita

Yes...det gjorde jeg! Og det var ET KUP!!!! For mig er det bare en hvid kjole. Jeg vil hellere bruge pengene på ringen ;-) He he... Og det med kjolen siger jeg ikke bare fordi jeg er nærig. Jeg har arbejdet i modebranchen i mange år og har en bryllupsblog (som jeg dog ikke har arbejdet på i 2 år :-() Men jeg har arbejdet meget med bryllupper i det hele taget. Jeg vil bare ikke give 20.000 for en kjole.

Jeg har faktisk to brudekjoler - en jeg købte for 5000 til min bryllupsblog (nypris 18000) og en jeg har købt til mit eget bryllup for 4000kr (nypris 18500).

Til gengæld skal jeg bruge ca 25.000 på den ring jeg skal gå med resten af livet.

Jeg siger: Go for it ;-) Men det er jo op til dig.

Kram

Anmeld

7. juni 2013

lisbethita

ps. Den første var fra Marianne Carøe og den anden fra Pronovias ;-)

Anmeld

9. juni 2013

katti24

tror jeg tar chancen

Anmeld

9. juni 2013

Fuglemor

katti24 skriver:

Min blev købt ved Lilly og de kan jo altid rettes lidt til hvilke de fleste skal. En god ide er at købe kjolen med snøre.

med hensyn til kjole fra Kina så ved jeg der er nogen bryllupshjemmesider der har link til at ligge hos dem man godt kan købe hos. Og hvor tøjet også er i flot kvalitet. Mener der på bryllupsklar er en tråd der hedder noget med Kina kjoler eller kjoler fra østen. Den er nogle år gammel for det var da jeg skulle giftes for nogle år siden. Men den bliver løbende opdateret.

Anmeld

9. juni 2013

Mum33

katti24 skriver:

Ja jeg købte min uden at have set eller prøvet den. Hun boede i Kbh, så var lidt for omstændigt. Det var en dyr kjole og interessen på nettet havde været stor, så tænkte, at hvis ikke den passede, så ville jeg sælge den videre 

Anmeld

10. juni 2013

katti24

Fuglemor skriver:

Min blev købt ved Lilly og de kan jo altid rettes lidt til hvilke de fleste skal. En god ide er at købe kjolen med snøre.

med hensyn til kjole fra Kina så ved jeg der er nogen bryllupshjemmesider der har link til at ligge hos dem man godt kan købe hos. Og hvor tøjet også er i flot kvalitet. Mener der på bryllupsklar er en tråd der hedder noget med Kina kjoler eller kjoler fra østen. Den er nogle år gammel for det var da jeg skulle giftes for nogle år siden. Men den bliver løbende opdateret.

kan ikke finde det inde på bryllupsklar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.