Tør ikke overgive mig helt endnu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juli 2009

Dot

Hej Piger i alle aldre.

Jeg hører vist ind under denne gruppe.
Men til stor forskel fra jeg andre, er jeg ikke rigtig glad endnu.
Jeg havde en MA først i maj og har ikke haft en normal mens inden jeg blev gravid igen. Jeg tror ikke jeg tør blive glad endnu, da jeg blev meget skuffet sidst. Vi havde heldigvis fortalt det  til mange (jeg var ca 7 uger henne), og de var en god støtte for os.
Denne gang har vi også sagt det til nogle, men mere med henblik på at have nogle støtter end at have nogen at glæde sig sammen med.
Det er lidt trist at være gravid på denne måde... Jeg er nok mere bange for at miste igen end jeg er glad for at være gravid.
Vores barn bliver nr 1 og er bestemt et ønskebarn! Men jeg tror vi skal over uge 12 før vi glæder os rigtigt.

Mange hilsner en mellem-fornøjet Dot.(ca. 6 uger.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

3rollinger

Kaere Dot

Det kan jeg godt forstaa. Det maa vaere haardt at have vaeret igennem.

Men du skal ihvertfald have et stort tillykke med paa vejen alligevel, og saa krydser vi fingre for at de naeste 6 uger forloeber helt planmaesssigt og du kan begynde at glaede dig og nyde din graviditet.

Knus
Trine

Anmeld

8. juli 2009

Mullemus86

Hej Dot..
Var selv igennem en MA i januar, da jeg var 11+0, så ved desværre alt for godt, hvordan du har det.. Er så mange modstridende følelser i en.. Er jo virkelig glad, men frygten for at miste igen, overskygger det til tider helt..
Ved min MA, var bebs gået til i ca. 7-8 uge, og i denne graviditet fik jeg min læge til at henvise mig til en gynækolog.. Her fik jeg en såkaldt tryghedsscanning i 9.uge, hvor jeg så hjertet blinke.. Det tog toppen af skrækken (der dog vendte tilbage op til nf, hehe)
Nu er jeg i 14.uge, og bebs fik top-karakter til nf, så.. Min tro er kommet nu..!
Undskyld mit lange indlæg!

Men, snak med din læge om din frygt og spørg direkte, om ikke du kan blive henvist til tryghedsscanning.. Det vil hjælpe dig i de næste mange uger..
Held og lykke med det..
// Alice 13+4

Anmeld

9. juli 2009

baby2010

Sødeste, jeg kan sagtens følge dig også! Jeg er selv gravid nu for første gang (7. uge), og har svært ved at holde følelserne omkring frygten for at miste¨på afstand - så jeg kan slet ikke forestille mig hvor svært det er for dig

Du er ihvertfald meget velkommen herinde og jeg vil glæde mig meget til at følges med dig - HELE vejen frem til vi skal føde - det hele går selvfølgelig som det skal!

Knus Julie

Anmeld

9. juli 2009

Dot

Tusind mange tak for jeres svar.
Hvor var det  dejligt opmundrende at læse!

Jeg er netop passeret den dag hvor det sidst skete, så det var jo en hel milepæl

Virkelig god idé med en trygheds scanning, det foreslog de allerede da jeg havde min MA og jeg har så sandelig tønkt mig at benytte det tilbud.
Har første lægebesøg om en uge, så der vil jeg tale med hende om det.

Vi snakkes!

Knus Dot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.