Er det en dum ide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Held og lykke med planen

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg savner utrolig meget og have kat, men hvor god timing er det og få en kat nu når der er omkring tre måneder til termin, har i nogen gode råd?

Som en anden skriver, giv gas 

Vi har 2 hunkatte herhjemme og Bella på 2,7 år - gæt selv hvem der gemmer sig  Der var lidt ballade med den gamle hunkat den dag vi kom hjem med Bella, hun skulle lige snuse, hvæse og så gik hun igen. 

Der gik faktisk et stykke tid før de opdagede at hun altså blev her  De plejer gerne at ligge for sig selv 

Anmeld

7. juni 2013

B&J

jeg vil bare gøre det en killing kræver ikke så meget og de er vidunderlige samme med børn...

Anmeld

7. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Jeg savner utrolig meget og have kat, men hvor god timing er det og få en kat nu når der er omkring tre måneder til termin, har i nogen gode råd?

Er selv katte menneske, men må indrømme at jeg er glad for jeg ikke skal skifte kattebakke og huske katte mad og alt det. For synes faktisk at der er nok at se til med barn og så to guldfisk
Men nu bor jeg også i lejlighed hvor en kat ikke ville kunne komme ud, det ville selvfølgelig hjælpe meget hvis den kunne være halv ude kat.

Jeg kan så sige at vores nabo har en dejlig langhåret ude kat, som er vant til børn, og min datter elsker at kramme og nusse den. - men det er jo også nemt "at have kat" når det er naboens

Anmeld

8. juni 2013

Holbæktrunten

Vi købte en Maine coon killing da jeg var 4-5 mdr henne med Noah - den bedste investering EVER! Kreaturet har muligvis ikke verdens højeste IQ, da den er så godmodig at det tenderer til decideret DÅÅÅÅM. Den finder sig i ALT, Noah slæber rundt på den, træder den på halen, bruger den som hovedpude - og det værste der endnu er sket er at katten har sagt piv. Har sidenhen fået en tilløber, giver har heller aldrig givet ungen en skramme, men er dog klog nok til at futte af når hun ik gider mere. De får lov at være ude, så ingen kattebakke at bøvle med her. Boede doc i lejlighed da vi fik den første, og synes ikke det er voldsomt bøvlet med Bakken. Det var dog mandens opgave så længe jeg var gravid :0)

Anmeld

8. juni 2013

DianaRJS

orh ja okay mine katte er også udekatte, vi har en fin kattelem i vores bagdør, så de løber selv ud når der hmm tiltrængte ;P

så ja er nok også derfor jeg ikke synes det kræver noget

Anmeld

8. juni 2013

baby012

Bare husk at en killing kræver ligeså meget arbejde og kærlighed/omsorg / opmærksomhed som en baby .. Så ville nok ikke købe en killing som er de almindelige 12 uger.. Måske finde en som er et år  

Anmeld

8. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

orh ja okay mine katte er også udekatte, vi har en fin kattelem i vores bagdør, så de løber selv ud når der hmm tiltrængte ;P

så ja er nok også derfor jeg ikke synes det kræver noget

Den vil så ikke have muligheden for at komme ud her da vi bir på 3 sal, og min kæreste vil ikke tømme kattebakken så længe jeg er gravid han siger jeg må vente til jeg har født

Anmeld

8. juni 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Bare husk at en killing kræver ligeså meget arbejde og kærlighed/omsorg / opmærksomhed som en baby .. Så ville nok ikke købe en killing som er de almindelige 12 uger.. Måske finde en som er et år  

Skulle heller ikke være en lille killing på 12 uger. Har fundet en der er omkring 10 måneder, men kæresten siger jeg skal vente til jeg har født da han ikke gider tømme kattebakken.

Anmeld

8. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Den vil så ikke have muligheden for at komme ud her da vi bir på 3 sal, og min kæreste vil ikke tømme kattebakken så længe jeg er gravid han siger jeg må vente til jeg har født

et par gummi hansker, så må du altså godt tømme den du må bare ikke være i kontakt med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.