Aner ikke hvad jeg skal købe! 1 år!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
3 svar
2 synes godt om
7. juni 2013

Chevro

Min søn fylder 1 år på tirsdag - og ærlig talt, jeg aner INTET om hvad vi skal købe. Vi har en stor familien, så han får nærmest alt det vi mangler på ønskesedlen! :/

Seriøst - kan vi ikke finde på noget ekstra spændende eller anderledes? Eller bare almindelige ting, kan virkelig ikke finde ud af hvad han skal have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

Ryberg

Chevro skriver:

Min søn fylder 1 år på tirsdag - og ærlig talt, jeg aner INTET om hvad vi skal købe. Vi har en stor familien, så han får nærmest alt det vi mangler på ønskesedlen! :/

Seriøst - kan vi ikke finde på noget ekstra spændende eller anderledes? Eller bare almindelige ting, kan virkelig ikke finde ud af hvad han skal have

Lad være at købe noget til ham, men lad ham modtage de gaver fra familien først

Derefter (medmindre du har tid på dagen), så tag ham med ind i Fætter BR eller hvad i nu har, og lad ham selv vælge

Min søn ELSKER når han må det - og det er sket en 3 gange, lige siden han var 1 år

Det handler ikke om størrelsen og indholdet - men tanken

Anmeld

7. juni 2013

Chevro

KittyGirl skriver:

Lad være at købe noget til ham, men lad ham modtage de gaver fra familien først

Derefter (medmindre du har tid på dagen), så tag ham med ind i Fætter BR eller hvad i nu har, og lad ham selv vælge

Min søn ELSKER når han må det - og det er sket en 3 gange, lige siden han var 1 år

Det handler ikke om størrelsen og indholdet - men tanken

God og hyggelig idé! (:

Men jeg skal have købt noget! Vi råhygger altid om morgenen, på vores fødselsdage - og får pakker osv. Så det er nødvendigt med gaver! (; Det er en tradition med pakker, lys, flag osv. Så det kan jeg slet ikke holde ud at tænke på, hvis vi ikke skulle!

Jeg har nogle ting han mangler, men det er først til når vi flytter - så det kan ikke engang være her i vores nuværende hus

Anmeld

7. juni 2013

Ryberg

Chevro skriver:

God og hyggelig idé! (:

Men jeg skal have købt noget! Vi råhygger altid om morgenen, på vores fødselsdage - og får pakker osv. Så det er nødvendigt med gaver! (; Det er en tradition med pakker, lys, flag osv. Så det kan jeg slet ikke holde ud at tænke på, hvis vi ikke skulle!

Jeg har nogle ting han mangler, men det er først til når vi flytter - så det kan ikke engang være her i vores nuværende hus

Du kan købe sådan nogen små duplo pakker til omkring 60,-
Det "fylder" ikke meget i alt det andet de har, og det er spændende at lege med, med det samme

Kender godt det med traditioner om morgenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.