meget slemme Mavekramper i uge 29+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.947 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. juni 2013

MariaKyedDK

gomorgen... 

er der nogen der ved om der kan ske noget ved at have mavekramper i graviditeten? og er der nogen som har prøvet at have mavekramper i jeres graviditet... dette er 3 gang jeg har det og dette er den slemmeste gang... 

jeg plejer at rulle mig fuldstændig sammen når jeg har det, men det kan man jo ikke med stor mave på... 

jeg ligger herhjemme og lyder som om jeg har veer , og det gør også ondt som veer ( bare det er i maven istedet for underlivet)det gør sindsygt ondt.... har haft det siden kl 3:30 inat.  

jeg har lige taget et par piller, spist lidt og drukket vand.... nogen andre gode forslag ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

M (:

MariaKyedDK skriver:

gomorgen... 

er der nogen der ved om der kan ske noget ved at have mavekramper i graviditeten? og er der nogen som har prøvet at have mavekramper i jeres graviditet... dette er 3 gang jeg har det og dette er den slemmeste gang... 

jeg plejer at rulle mig fuldstændig sammen når jeg har det, men det kan man jo ikke med stor mave på... 

jeg ligger herhjemme og lyder som om jeg har veer , og det gør også ondt som veer ( bare det er i maven istedet for underlivet)det gør sindsygt ondt.... har haft det siden kl 3:30 inat.  

jeg har lige taget et par piller, spist lidt og drukket vand.... nogen andre gode forslag ? 

Jeg har kun prøvet det i forbindelse med allergi (21+), og det medførte en indlæggelse..  

Desværre ingen gode råd, men god bedring! 

Anmeld

7. juni 2013

MariaKyedDK

M (: skriver:

Jeg har kun prøvet det i forbindelse med allergi (21+), og det medførte en indlæggelse..  

Desværre ingen gode råd, men god bedring! 

Tak skal du have. 

hvordan fandt du af det var allergi? 

Anmeld

7. juni 2013

M (:

MariaKyedDK skriver:

Tak skal du have. 

hvordan fandt du af det var allergi? 

Jeg har haft allergi, som har medført indlæggelser før.. Men det var fordi jeg fik nældefeber og vejrtrækningsbesvær midt om natten at jeg blev indlagt..

Anmeld

7. juni 2013

MariaKyedDK

M (: skriver:

Jeg har haft allergi, som har medført indlæggelser før.. Men det var fordi jeg fik nældefeber og vejrtrækningsbesvær midt om natten at jeg blev indlagt..

når okay, sikke en omgang.... 

jeg mærker heldigvis massere af liv fra lillepigen som jeg plejer, så håber ikke hun bemærker mine mavekramper.  

Anmeld

7. juni 2013

Amandasmor

jeg har selv døjet med mavekramper , både i den her gravidlitet og med min datter for 5 år siden, det bedste råd jeg kan give dig som hjælper på mig er..
hvis du har en varme pude så lig den på maven, hvis du ikke har sådan en, så tager du et viskestykke, gør det vådt og vrid så meget vand ud som du kan, kom den i en frysepose varm den lidt i en microbølje ovnen, også pakker du det ind i et mere viskestykke og ligger den på maven også tager du 2 panodiler eller premoler også ligger du og slapper af med det..

Anmeld

7. juni 2013

M (:

MariaKyedDK skriver:

når okay, sikke en omgang.... 

jeg mærker heldigvis massere af liv fra lillepigen som jeg plejer, så håber ikke hun bemærker mine mavekramper.  

Det er jo da et godt tegn. Jeg fik ekstra skanning fordi han ikke bevægede sig som vanligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.