Billede af maven 40+0 - Kom nu ud :-P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.262 visninger
14 svar
13 synes godt om
7. juni 2013

Cbank

Hej piger.

Ja, så rundede jeg terminsdagen igår d. 6/6. Men der er så desværre intet sket.

Jeg har hele tiden haft en forestilling om at jeg ikke ville gå over tid (Måske MAX til idag d. 7/6) Men mærker intet anderledes  Har ingen fornemmelse på hvornår min kære søn vil anmelde sin ankomst. Suk!

Alt i alt har jeg det jo meget godt - ingen kvaler. Så skal jo ikke klage. Elsker også at kunne strutte med maven her i sommervejret - meeen... Nysgerrigheden bliver større og større for at se min dreng samt tålmodigheden bliver mindre og mindre 

Billederne er taget igår - 40+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

DianaRJS

Cbank skriver:

Hej piger.

Jeg har hele tiden haft en forestilling om at jeg ikke ville gå over tid (Måske MAX til idag d. 7/6) Men mærker intet anderledes  Har ingen fornemmelse på hvornår min kære søn vil anmelde sin ankomst. Suk!

Alt i alt har jeg det jo meget godt - ingen kvaler. Så skal jo ikke klage. Elsker også at kunne strutte med maven her i sommervejret - meeen... Nysgerrigheden bliver større og større for at se min dreng samt tålmodigheden bliver mindre og mindre 

orha ha jeg har helt ondt af dig

jeg synes jeg havde den der følelse 14 dage før min termin med nr 2

men jeg sender en masse vestøv til dig så bettemand kan komme ud

Anmeld

7. juni 2013

Nessie

Det er godt nok en flot mave, men kan også godt forstå at du gere vil se indholdet nu 

Anmeld

7. juni 2013

l.kjoeller

Cbank skriver:

Hej piger.

smukke billeder. sørg for at bruge de næste dage på rigeligt af søvn så du er helt fit for fight. held og lykke med forestående fødsel

Anmeld

7. juni 2013

Cbank

DianaRJS skriver:

orha ha jeg har helt ondt af dig

jeg synes jeg havde den der følelse 14 dage før min termin med nr 2

men jeg sender en masse vestøv til dig så bettemand kan komme ud

Heeh jo tak. Okay. Hvornår kom din nr 2 så?? 

Anmeld

7. juni 2013

B&J

Du har en super smuk mave men vil Gerne sende dig en MASSE veestøv

Anmeld

7. juni 2013

Cbank

Nessie skriver:

Det er godt nok en flot mave, men kan også godt forstå at du gere vil se indholdet nu 

Tak skal du have. Hehe ja, man er jo spændt på hvordan han ser ud - stor/ lille - æblekinder eller ej. You name it 

Anmeld

7. juni 2013

Cbank

l.kjoeller skriver:

smukke billeder. sørg for at bruge de næste dage på rigeligt af søvn så du er helt fit for fight. held og lykke med forestående fødsel

Jo mange tak 

Ja, jeg hviler mig flere gange i løbet af dagen - når jeg ikke er i haven hehe 

Anmeld

7. juni 2013

Cbank

B&J skriver:

Du har en super smuk mave men vil Gerne sende dig en MASSE veestøv

Tak skal du have. Du sender bare løs  

Anmeld

7. juni 2013

Clisolka

Cbank skriver:

Hej piger.

Hvor er det en smuk mave  Jeg kan bestet godt forstå du er lidt utålmodig nu, så jeg sender en bunke vestøv i din retning *puuuuuuuuuuuuuuuuuust* 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.