gravid 8-9 uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
7 svar
4 synes godt om
6. juni 2013

heidi prettyface hansen

hej alle sammen.

mig og manden min prøvede i 5 år for at få vorers bette dejlige søn som nu er 4 mdr her den 11...

ja så var den posetiv igen i går aftes ringede til lægen i morges og skulle self komme ned og blive kigget på osv så det gjorde jeg..

fik så afvide at jeg er 8-9 uger henne ca kunne ikke siges pracis uden scanning jo men men men livmoderhalsen var ikke helt lukket så skulle komme igen om 14 dage for at se om jeg mistede det eller om den havde lukket sig helt sammen igen..

mærkeligt dette kan ske på p.piller men så er det jo os prøvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Swerg

heidi prettyface hansen skriver:

hej alle sammen.

mig og manden min prøvede i 5 år for at få vorers bette dejlige søn som nu er 4 mdr her den 11...

ja så var den posetiv igen i går aftes ringede til lægen i morges og skulle self komme ned og blive kigget på osv så det gjorde jeg..

fik så afvide at jeg er 8-9 uger henne ca kunne ikke siges pracis uden scanning jo men men men livmoderhalsen var ikke helt lukket så skulle komme igen om 14 dage for at se om jeg mistede det eller om den havde lukket sig helt sammen igen..

mærkeligt dette kan ske på p.piller men så er det jo os prøvet

tænker lidt om du stadig har hcg hormon i kroppen ?

måske lægen vurderede dig til at være 8-9 uger henne fordi din livmoder ikke har fået sin egen størrelse endnu? Undskyld, det var bare nogen tanker. Krydser for at den er der selvfølgelig!

Anmeld

6. juni 2013

Tona

Elias2010<3 skriver:

tænker lidt om du stadig har hcg hormon i kroppen ?

måske lægen vurderede dig til at være 8-9 uger henne fordi din livmoder ikke har fået sin egen størrelse endnu? Undskyld, det var bare nogen tanker. Krydser for at den er der selvfølgelig!

Jeg fik at vide af jm efter fødslen her sidst at livmoderen har normal størrelse igen efter 8 uger ca

Anmeld

6. juni 2013

Swerg

Mor til Amanda og Tobias skriver:

Jeg fik at vide af jm efter fødslen her sidst at livmoderen har normal størrelse igen efter 8 uger ca

hvad ved jeg det er nærmest 100 år og en madpakke siden jeg fødte sidst  

til TS! Håber du holder os opdateret, krydser fingre for jer !  

Anmeld

6. juni 2013

heidi prettyface hansen

hej mange tak for kommentarerne ja jeg må se hva der sker inden for de næste 14 dage men skal da nok lige holde jer opdateret

Anmeld

10. juni 2013

heidi prettyface hansen

hej mange tak for kommentarerne ja jeg må se hva der sker inden for de næste 14 dage men skal da nok lige holde jer opdateret

så er der loiige opdatering til tråden jeg aboterede desværrer i går aften men vi prøver igen når bette manden er 1 år

Anmeld

10. juni 2013

l.kjoeller

så er der loiige opdatering til tråden jeg aboterede desværrer i går aften men vi prøver igen når bette manden er 1 år

øv da held og lykke når lillemanden er et år

Anmeld

10. juni 2013

Swerg

Årh nej sødeste du ...

det er jeg ked af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.