køns scanning hvor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. juni 2013

DianaRJS

ja vi ville egentligt ikke ha vidst det...

men vi står og skal fortælle 2 storebrødre at de skal være storebror, og føler lidt den yngste vil have letter ved det hvis han ved om det lillesøstre/brødre eller en af hver...

desværre kan jeg ikke rigtig finde nogen der kan lave det ordentlig på tvillinger, efter deres egen mening...

vil jo gerne det bliver fra 14+0 altså uge 15, for har en i hvert fald der er begyndt spørge hvorfor hans mor er blevet tyk

bor i Ikast, så alt inden for en radius på 60 km er acceptabelt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

DianaRJS

DianaRJS skriver:

men vi står og skal fortælle 2 storebrødre at de skal være storebror, og føler lidt den yngste vil have letter ved det hvis han ved om det lillesøstre/brødre eller en af hver...

desværre kan jeg ikke rigtig finde nogen der kan lave det ordentlig på tvillinger, efter deres egen mening...

vil jo gerne det bliver fra 14+0 altså uge 15, for har en i hvert fald der er begyndt spørge hvorfor hans mor er blevet tyk

kom nuuuu... er der slet ingen der aner noget?

Anmeld

6. juni 2013

Dianabk

DianaRJS skriver:

Jeg bor selv i Kbh så kender ikke lige nogen steder ved Ikast.

Men har du Googlet?

Håber du finder et godt sted

Anmeld

6. juni 2013

DianaRJS

Jeg bor selv i Kbh så kender ikke lige nogen steder ved Ikast.

Men har du Googlet?

Håber du finder et godt sted

ja og det eneste jeg faktisk kan finde er scanningjordmoderen MEN har prøvet at ringe og ringe og ringe men forgæves  men som sagt har jeg bestemt intet imod hvis jeg skal køre for det...

bare jeg ikke skal køre flere timer self.

men Herning, Silkeborg, Viborg, Holstebro og sådan ville være helt fint

Anmeld

6. juni 2013

NovemberBaby2013

Prøv at fortælle det, og hvis den mindste ikke forstår det, kan i jo altid få scanningen efterfølgende ? .

Mht. klinikker, ved jeg intet da jeg bor i Hillerød og bruger KBH .. Ved der er i silkeborg, aarhus, kolding & aalborg :-)

Anmeld

6. juni 2013

DianaRJS

DecemberBaby2013 skriver:

Prøv at fortælle det, og hvis den mindste ikke forstår det, kan i jo altid få scanningen efterfølgende ? .

Mht. klinikker, ved jeg intet da jeg bor i Hillerød og bruger KBH .. Ved der er i silkeborg, aarhus, kolding & aalborg :-)

ja præcis... er den i Silkeborg jeg har prøvet men de tager ikke telefonen desværre...

grunden til vi gerne vil havde den der er fordi jeg gerne vil havde lavet det i 3D da jeg også har fået det ved de andre, men den klinik vi var på der er desværre blevet lukket, da de ikke kunne få det til at løbe rundt

Anmeld

6. juni 2013

2babygirls

DianaRJS skriver:

Scanningsjordemoderen.DK burde kunne gøre det. Hun gør det i hvert fald i Århus, så book da en tid online, og så må hun give en gratis scanning mere hvis det driller..

Anmeld

6. juni 2013

NovemberBaby2013

Jeg fik en kønsscanning med 3D, hos scanningsjordemoderen til 700,- kr. Det er klart pengene værd! . Du skal bare bestille tid på nettet

Anmeld

6. juni 2013

DianaRJS

2babygirls skriver:

Scanningsjordemoderen.DK burde kunne gøre det. Hun gør det i hvert fald i Århus, så book da en tid online, og så må hun give en gratis scanning mere hvis det driller..

orh havde jeg slet ikke set man kunne  pinligt.....

men tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.