hjælp!! suttehoved med 3 huller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juni 2013

Merii

Min søn er snart 7 måneder og drikker fra suttehoved med 2 huller, han drikker ikke særlig meget max 50-100 ml 2-3 gange daglig, det går alt for langsomt og sutter ikke kraftigt, jeg har så tænkt på om jeg skal have en suttehoved med 3 huller så han får mere ned og få dækket sin behov ?

har i prøvet det før? eller evt råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Frejsmor

Er han utilfreds når han får flasken? Altså som i at han synes det går for langsomt og at han er mere sulten end hvad der kommer til ham? 

Altså du kan jo sagtens prøve, det sker der jo ikke noget ved..

Men min søn han kunne ikke administrere sutten med 3 huller i, det gik alt for hurtigt for ham og han var nærmest ved at blive kvalt fordi mælken bare løb ud af flasken og han ikke kunne følge med.. Jeg prøvede over et lille stykke tid og se, om det bare var et tilvænningsspørgsmål, men det var det ikke for ham og han har brug sutten med 2 huller i, helt op til vi stoppede med flasken her for en måneds tid siden.. Og min søn har snilt kunne drikke 200-260ml ad gangen selvom der kun var 2 huller..

Men jeg tror det er meget forskelligt fra barn til barn, du ved temperament og sådan, for nogen kan det ikke gå hurtigt nok..

Anmeld

6. juni 2013

Merii

Frejsmor skriver:

Er han utilfreds når han får flasken? Altså som i at han synes det går for langsomt og at han er mere sulten end hvad der kommer til ham? 

Men min søn han kunne ikke administrere sutten med 3 huller i, det gik alt for hurtigt for ham og han var nærmest ved at blive kvalt fordi mælken bare løb ud af flasken og han ikke kunne følge med.. Jeg prøvede over et lille stykke tid og se, om det bare var et tilvænningsspørgsmål, men det var det ikke for ham og han har brug sutten med 2 huller i, helt op til vi stoppede med flasken her for en måneds tid siden.. Og min søn har snilt kunne drikke 200-260ml ad gangen selvom der kun var 2 huller..

Men jeg tror det er meget forskelligt fra barn til barn, du ved temperament og sådan, for nogen kan det ikke gå hurtigt nok..

det ser ud til at det går fint men han drikker ikke særlig meget mælk, så jeg tænkte at jeg kunne tanke ham op

årh det kunne være dejligt hvis min søn også tog de 200-260 ml  hvis jeg er heldig så er det 100 ml med flere forsøg

Anmeld

6. juni 2013

Team Putte

Merii skriver:

Min søn er snart 7 måneder og drikker fra suttehoved med 2 huller, han drikker ikke særlig meget max 50-100 ml 2-3 gange daglig, det går alt for langsomt og sutter ikke kraftigt, jeg har så tænkt på om jeg skal have en suttehoved med 3 huller så han får mere ned og få dækket sin behov ?

Der skulle lidt tilvænning til her da vi skiftede til 3 huller.. Hun skulle til at starte med oz sidde mere op når hun fik flasken, og hvis hun var meget træt fik hun stadig en 2'er til hun havde vænnet sig til det

Anmeld

6. juni 2013

Blirnokaldrigfru

Merii skriver:

Ja det er fordi du skal skifte sutstørrelse måske vil han lige sprutte lidt første gang, men så skal det nok gå godt anden gang

Anmeld

6. juni 2013

Blirnokaldrigfru

Frejsmor skriver:

Nej , for vores pige på 10 måneder, skiftede vi til 4 huller for 4 måneder siden

Anmeld

6. juni 2013

Miss BananaHammock

Merii skriver:

Vi har nr 3, men bruger dem sjælendt da knægten får det alt for hurtigt og hoster. Nr. 2 er lige for lidt og nr. 3 er for meget.

Men jeg tror måske også at det er fordi at han får begge - så han glemmer at vende sig til nr. 3.

Anmeld

6. juni 2013

Mother-love

Da Isabella blev 6-7 mdr var hun allerede ved 4 huller. Jeg ville prøve og gå op til 3 huller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.