Spørgsmål angående barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

Trekløver(:

Rockertand skriver:

Vi har været ca. 26 til hver barnedåb, det er holdt herhjemme med mad udefra, borde, stole m.v. er lejet, så det passede sammen, , vi har betalt alt selv, og det har ligget omkring 6000 kr, undtagen første gang, hvor vi fik syet dåbskjolen hos en designer/syerske, så det var lidt dyrere, men dog en éngangsinvestering..

Okay tak for svar, jeg tror vi må sparer lidt mere sammen, så vi er sikre på det rækker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Trekløver(:

Mettefpigen skriver:

Vi var ca 30 mennesker og det kostede ca 10000.... Men vi havde også en hel buffet med mad :-)

Okay det lyder også lækkert med buffet, men det bliver desværre for dyrt, hvis vi skal bestille det udefra når vi bliver så mange. 

Tak for svar. 

Anmeld

6. juni 2013

Trekløver(:

Juliekp skriver:

Vi var 24 til vores datters barnedåb. 

Vi brugte ca. 3.200,- på mad. 

Ca. 1.500,- på drikke vare + snacks

700,- på pynt. 

Vi holdte dåben hos min kærestes forældre og dåbs kjolen var brugt af hele familien, så der brugte vi ikke penge. 

Okay, dejligt i kunne være hos dine svigerforældre. Det bliver vi lidt for mange til, så skal finde et forsamlingshus. 

Men det lyder hyggeligt, og billigt for en dåb 

Anmeld

6. juni 2013

Fenja09

malle23 skriver:

Det lyder som en rigtig dejlig barnedåb og også billigt for alt det

Tror vi må sparer lidt mere sammen så vi er sikre på det rækker. Vores mad kommer til at koste 4300kr. har jeg lige regnet ud. Men det er så heller ikke galt for 50 mennesker. 

Det var også rigtig hyggeligt - vi fik det lidt billigere pr per fordi min søster på daværende tidspunkt arbejdede på restauranten  

Synes heller ikke at 4300 kr lyder af særlig meget til så mange mennesker og skulle man tage noget fra fordi det bliver lidt for dyrt så er der jo ingen af gæsterne der ved at det mangler

Anmeld

6. juni 2013

Juliekp

malle23 skriver:

Okay, dejligt i kunne være hos dine svigerforældre. Det bliver vi lidt for mange til, så skal finde et forsamlingshus. 

Men det lyder hyggeligt, og billigt for en dåb 

Ja det er dejligt at kunne spare de penge og det var utrolig hyggeligt og billigt Men der manglede ikke noget. 

Vi brugte så også 750,- på en kage og 200,- på et hårband til den lille, men stadig super billigt sluppet  

Man kan godt holde en barnedåb for næsten ingen penge, samtidig med den bliver helt perfekt.

Anmeld

6. juni 2013

Trekløver(:

Fenja09 skriver:

Det var også rigtig hyggeligt - vi fik det lidt billigere pr per fordi min søster på daværende tidspunkt arbejdede på restauranten  

Synes heller ikke at 4300 kr lyder af særlig meget til så mange mennesker og skulle man tage noget fra fordi det bliver lidt for dyrt så er der jo ingen af gæsterne der ved at det mangler

Hvor skønt Specielt også når i så ikke selv har skulle lave så meget på selve dagen, men bare har kunne nyde det.

Nej 4300 kr. er en meget rimelig pris.

Anmeld

6. juni 2013

Mettefpigen

malle23 skriver:

JJebbebes

Okay det lyder også lækkert med buffet, men det bliver desværre for dyrt, hvis vi skal bestille det udefra når vi bliver så mange. 

Tak for svar. 

Jeg bestilte heller ikk udefra, jeg lavede det selv :-)

Anmeld

6. juni 2013

Trekløver(:

Mettefpigen skriver:

Jeg bestilte heller ikk udefra, jeg lavede det selv :-)

Okay Så må du have haft travlt Men buffet er bestemt lækkert

Anmeld

6. juni 2013

Mettefpigen

malle23 skriver:

Okay Så må du have haft travlt Men buffet er bestemt lækkert

Jaa rimelig meget ;-)

Anmeld

6. juni 2013

2babygirls

malle23 skriver:

Hvor mange gæster havde i med til jeres børns barnedåb & hvad kom det til at koste?

Vi bliver mellem 50-55 mennesker, og syntes godt nok det er mange til en dåb, men da vi begge har store familier, så løber det hurtigt op. 

Vi har sat 7000 kroner af til mad, lokale, pynt & dåbskjole. 

Er det et realistisk beløb? Maden skal bestå af smørrebrød og sandwich. Vores forældre betaler drikkevarerne. 

Vi bliver 44 og kjolen er en familiekjole.

Lokale ca 2000

Luksus smørrebrød 3500

Drikkelse, småkager giver svigerne

Kage 900

Pynt ca 5-600 tror jeg, noget kunne vi bruge igen fra sidst såsom vaser.

Og så har vi købt nyt tøj og gaver til baby ved siden af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.