Sat op i medicin...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
4 svar
2 synes godt om
6. juni 2013

janne1986

Idag var jeg på distrikt psykiatrien, til opfølgende samtale omkring medicin... Startede på medikinet i fredags.... Og haved de første dage enormt meget overskud, og ro i hovedet...

startede på5mg, så det er jo meget lidt, nu skulle vi op på 10 mig morgen og middag, er spændt på virkningen af det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

iris-mor

Håber din medicin virker for dig, og at du kan mærke de spæde fremskridt der burde være på vej her efter 3 uger.

Anmeld

3. juli 2013

janne1986

iris-mor skriver:

Håber din medicin virker for dig, og at du kan mærke de spæde fremskridt der burde være på vej her efter 3 uger.

Synes det er gået utrolig stærkt... .gik derefter på 3x10 mg og en uge efter over på  concerta 36 mg...

føler her at jeg ikke er dækket ordenligt ind..... 

Anmeld

17. juli 2013

iris-mor

Har først set din besked nu.

Krydser fingre for at det nu virker, men hvis du er inde over psykiatrien burde de have styr på det. I sin tid, da jeg fik skiftede jeg medicin fordi det jeg fik ikke havde den ønskede virkning, det tog noget tid, men til gengæld virker det nu, - og jeg er super glad og taknemmelig for det.

Held og lykke!!

Anmeld

17. juli 2013

janne1986

iris-mor skriver:

Har først set din besked nu.

Krydser fingre for at det nu virker, men hvis du er inde over psykiatrien burde de have styr på det. I sin tid, da jeg fik skiftede jeg medicin fordi det jeg fik ikke havde den ønskede virkning, det tog noget tid, men til gengæld virker det nu, - og jeg er super glad og taknemmelig for det.

Held og lykke!!

Er nu på 36 mg plus en 18 mg for at bruge pillerne og skal ha max dosis nu... Og medikinet om aftenen hvis det ik er nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.