Kan morgenkager fra bageren fryses ned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.558 visninger
9 svar
8 synes godt om
6. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg har lige købt rundstykker og morgenkager fra Kvickly bager , men det bar for mange kager til to mand .

Kan jeg fryse dem ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Ploffer

Anonym skriver:

Jeg har lige købt rundstykker og morgenkager fra Kvickly bager , men det bar for mange kager til to mand .

Kan jeg fryse dem ?

Det kan du sagtens

Anmeld

6. juni 2013

camilla1991

Anonym skriver:

Kan jeg fryse dem ?

det går an på hvilke kager der er.
er det bake-off kager så kan de ikke, da de så allerede har været frosset ned, hvilket det ofte er med kager.

men ellers kan de godt.

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

camilla1991 skriver:

det går an på hvilke kager der er.
er det bake-off kager så kan de ikke, da de så allerede har været frosset ned, hvilket det ofte er med kager.

men ellers kan de godt.

Jamen ved ikk hvad de kaldes :/ men det er de der runde nogen med chokolade eller glasur i midten ?

Anmeld

6. juni 2013

Mother-love

Når de er fra Kvickly, Føtex eller Bilka ville jeg ikke fryse dem ned. For alle deres kager samt brød er bake off. Så de har allerede været frosset ned.

Anmeld

6. juni 2013

Muhmi

Åh gud hahaha.. Jeg læste vist lige lidt forkert da jeg så overskriften!!  Læste det som "Kan moderkagen fra bageren fryses ned?" 

Anmeld

6. juni 2013

camilla1991

Anonym skriver:

Jamen ved ikk hvad de kaldes :/ men det er de der runde nogen med chokolade eller glasur i midten ?

det går an på bageren. jeg har stået i bager i en Coop butik , og der har det været bagt om natten, hvis der var bager, men ellers så er det noget der kommer fra frost,.

det er nok en choko/cremebolle,. og de fås både som frys om som selvbag,.

Anmeld

6. juni 2013

Silas&Mille

michelledam skriver:

Når de er fra Kvickly, Føtex eller Bilka ville jeg ikke fryse dem ned. For alle deres kager samt brød er bake off. Så de har allerede været frosset ned.

Den Bilka vi kommer i har deres eget bageri... Så det vil jeg nu ikke kalde bake-off

Anmeld

6. juni 2013

Monski

Anonym skriver:

Kan jeg fryse dem ?

Ej troede lige at der stod " kan moderkager fryses ned?"
Var lige ved at falde ned fra stolen

Anmeld

6. juni 2013

Monski

Muhmi skriver:

Åh gud hahaha.. Jeg læste vist lige lidt forkert da jeg så overskriften!!  Læste det som "Kan moderkagen fra bageren fryses ned?" 

Haha så slet ikke du også havde skrevet det, for det troede jeg også Hahahah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.