Rømer autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

L&V

I den gamle model var der en lille løs pude til ryggen det er der ik i den nye(den der) men en stofblee kommer man langt med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

Chris86

Månsson skriver:

I den gamle model var der en lille løs pude til ryggen det er der ik i den nye(den der) men en stofblee kommer man langt med

Tror jeg har fundet et forkert billede
Var i butikken igår... Han sagde der ik hørte pude til..
Men han undersøger det lige og vender tilbage, kæresten er sikker på der hører pude til..

Anmeld

7. juni 2013

L&V

Chris86 skriver:

Tror jeg har fundet et forkert billede
Var i butikken igår... Han sagde der ik hørte pude til..
Men han undersøger det lige og vender tilbage, kæresten er sikker på der hører pude til..

Altså jeg har dem begge to

Billede 1 har pude (baby safe plus)
Billede 2 har ikke pude (baby safe plus II)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juni 2013

Chris86

Månsson skriver:

Altså jeg har dem begge to

Billede 1 har pude (baby safe plus)
Billede 2 har ikke pude (baby safe plus II)

Vi har den sidstnævnte... Gad vide hvorfor vi så fik en pude med? Nå skidt tak for hjælpen

Anmeld

7. juni 2013

L&V

Chris86 skriver:

Vi har den sidstnævnte... Gad vide hvorfor vi så fik en pude med? Nå skidt tak for hjælpen

Ja det ved jeg skiseme ik.. Så lidt

Anmeld

15. juni 2013

Lenats31

Puden og pladen i ryggen er til for at positionere det nyfødte barn således at selen i stolen og selelåsen mellem barnets ben passer til babyen .

Lad være med at lægge diverse genstande under barnet for at øge hældningen. Det er en dårlig ide set fra et sikkerhedsøjnene.

Anskaf istedet kilen som købes seperat, hvis stolen ikke hælder nok - dvs barnets hoved falder fremover fordi positionen er for oprejst. Så får du også et produk som stolen er testet med og noget som man ved er sikkert at bruge til formålet. 

Anmeld

15. juni 2013

Chris86

Lenats31 skriver:

Puden og pladen i ryggen er til for at positionere det nyfødte barn således at selen i stolen og selelåsen mellem barnets ben passer til babyen .

Lad være med at lægge diverse genstande under barnet for at øge hældningen. Det er en dårlig ide set fra et sikkerhedsøjnene.

Anskaf istedet kilen som købes seperat, hvis stolen ikke hælder nok - dvs barnets hoved falder fremover fordi positionen er for oprejst. Så får du også et produk som stolen er testet med og noget som man ved er sikkert at bruge til formålet. 

Der bliver skam heller ikke brugt noget andet
Og Rømer sender en ny pude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.