Bryllup i udlandet? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.787 visninger
8 svar
3 synes godt om
5. juni 2013

Anonym trådstarter

Hejsa

Er der nogen af jer der er blevet gift i udlandet? Hvis ja, hvad gør man så? Forberedelser hjemmefra, sted, land, præst mm..?

Vil gerne giftes, men tror desværre ik at jeg får et frieri af kæresten.. Fik så den ide at vi kunne blive gift bare os to når vi skal på ferie i udlandet i juli  Blive gift på en hvid sandstrand med det flotte hav i baggrunden mm. Fantastisk drøm  

Vil gerne et rigtig kirkebryllup med vores kære, men tvivler på at det sker.. 

Håber I kan hjælpe  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hejsa

Er der nogen af jer der er blevet gift i udlandet? Hvis ja, hvad gør man så? Forberedelser hjemmefra, sted, land, præst mm..?

Vil gerne giftes, men tror desværre ik at jeg får et frieri af kæresten.. Fik så den ide at vi kunne blive gift bare os to når vi skal på ferie i udlandet i juli  Blive gift på en hvid sandstrand med det flotte hav i baggrunden mm. Fantastisk drøm  

Håber I kan hjælpe  

Ingen der kan hjælpe?  

Anmeld

6. juni 2013

Cbank

Desværre ingen erfaringer herfra. Men jeg syntes det lyder som en kanon super ide  Utrolig romantisk!

Jeg ønsker dig al held og lykke med det 

Anmeld

6. juni 2013

aarhusmor

Jeg blev gift i USA. Men nu boede jeg også derovre og her tog jeg kontakt til en der arrangerer bryllupper og fortalte hvad jeg ville have.

Mange europæere gik dog bare ned til vielseskontoret og indskrev sig. Efter et par dage kunne de så gifte sig der.

Men om det er sådan der hvor der er hvide sandstrande, ved jeg ikke.

Har du overvejet at frie til ham?

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

Cbank skriver:

Desværre ingen erfaringer herfra. Men jeg syntes det lyder som en kanon super ide  Utrolig romantisk!

Jeg ønsker dig al held og lykke med det 

Mange tak  Ja super romantisk  Og meget impulsivt, men det er jo også godt  

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jeg blev gift i USA. Men nu boede jeg også derovre og her tog jeg kontakt til en der arrangerer bryllupper og fortalte hvad jeg ville have.

Mange europæere gik dog bare ned til vielseskontoret og indskrev sig. Efter et par dage kunne de så gifte sig der.

Men om det er sådan der hvor der er hvide sandstrande, ved jeg ikke.

Har du overvejet at frie til ham?

Tak for dit svar Har kontaktet et rejsebureau, hun foreslog jeg kunne kontakte en guide, det sted vi gerne vil rejse hen Og så spørger hvordan man får en præst ud til en strand  

Har tænkt på det, at fri til ham. Men har jo en prinsessedrøm..  Og han går ik meget op i det med at blive gift, så tvivler på at han ville blive super glad og føle sig mandig, hvis jeg friede..

Anmeld

7. juni 2013

Weber

Anonym skriver:

Hejsa

Håber I kan hjælpe  

Har ikke personlig erfaring, men mine gamle chefer blev impulsivt viet paa deres ferie. De skulle have 4 danske vidner, saa de gik paa gaden dagen foer og fandt 4, som gerne ville. De 4 vidner skulle hjem et par timer efter vielsen, saa de holdte fest alle 6 aftenen foer. Dagen for vielsen foregik med toemmermaend og ringen blev den foerste, den bedste I sidste oejeblik. 

Saa det kan sagtens lade sig goere uden den store planlaegning :-) 

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

Weber skriver:

Har ikke personlig erfaring, men mine gamle chefer blev impulsivt viet paa deres ferie. De skulle have 4 danske vidner, saa de gik paa gaden dagen foer og fandt 4, som gerne ville. De 4 vidner skulle hjem et par timer efter vielsen, saa de holdte fest alle 6 aftenen foer. Dagen for vielsen foregik med toemmermaend og ringen blev den foerste, den bedste I sidste oejeblik. 

Saa det kan sagtens lade sig goere uden den store planlaegning :-) 

Okay, lyder skønt og meget impulsivt Men ja så må det kunne lykkes   Tak for dit svar  

Anmeld

11. september 2014

danitalia

Hej,kan se I skriver om bryllupper i udlandet.www.danitalia.com har i mange år arrangeret bryllupper i Toscana. Folk bliver så glade når de finder frem til os fordi det umiddelbar ikke er let at finde ud af hvordan man kan blive gift i ITalien. Vi har kontor i Aarhus og service kontor i Toscana hvorfra vi arrangerer vielser. Bureauet er egentlig specialiceret i udlejning af ferieboliger og formidling af oplevelser i Italien men mange vælger at blive gift under ferien.Der er ingen faste "bryllups pakke" men man kan få det som man vil - om man kommer to personer og blot vil vies i Italien eller om man inviterer venner og familie til den store fest.Læs mere http://www.danitalia.com/da/specielle-behov/bryllup-i-toscana.Mange hilsnerElisabeth Hjorthwww.danitalia.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.