Fitness?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
2 svar
2 synes godt om
5. juni 2013

Chili

Hej piger

Vil gerne høre jeres erfaringer med barn og fitness.
Jeg har en søn på 7,5 måned og har ikke rigtigt fået trænet eller lign siden han blev født.. Da jeg er blevet opereret 2 gange efter..
Men! Nu er jeg klar til at komme tilbage til før fødselsvægt.
Egentlig kunne jeg godt tænke mig bare at løbe fx men får det simpelthen ikke gjort.. Også tænkte jeg fitness, min mand vil også gerne begynde i fitness. Men hvordan klarer man lige den med en baby? Og senere når man starter i skole (vi læser) og han er i vuggestue.

Jeg vil helst ikke have det går ud over ham, i den forståelse at jeg ikke bare vil sætte ham i et børnerum eller lign fordi vi skal træne. Og vil helst heller ikke hente ham mega sendt fra vuggestue fordi vi skal træne.

Så hvad gør i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

Kloster

Det hedder jo nok: At træne på skift, når man har små børn.

Ell også skal man prioritere om ikke det er en invistering i sin træning... Træn og få mere velvære og overskud til dit barn og "ofre" at hente barnet senere.

Mine drenge er store, så det er kun set udefra... Men om barnet bliver hentet kl 13 ell kl 14 er jo lidt lige meget. Kan man så få trænet og har giga overskud, så er det jo dén invistering i livet, jeg synes, man bør tage.

Anmeld

5. juni 2013

Chili

Kloster skriver:

Det hedder jo nok: At træne på skift, når man har små børn.

Ell også skal man prioritere om ikke det er en invistering i sin træning... Træn og få mere velvære og overskud til dit barn og "ofre" at hente barnet senere.

Mine drenge er store, så det er kun set udefra... Men om barnet bliver hentet kl 13 ell kl 14 er jo lidt lige meget. Kan man så få trænet og har giga overskud, så er det jo dén invistering i livet, jeg synes, man bør tage.

Det er rigtigt. Havde overvejet det med at træne på skift i hvertfald. Men som du siger, om han bliver hentet 14 eller 15 betyder måske ikke så meget for ham. Så længe den ikke bliver 17...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.